2014-02-08 | 10:24:00 | Kategori: Skådespelarna

Candice Accola - Super Bowl

Candice Accola den 2 februari under super bowl där hon var med sin fästman. 
 
Postat av: Isabelle

Hej!
Asså sjukt bra blogg! Bästa TVD bloggen evah! Jag läser också en annan Nina blogg som heter ninadobrev.se och den har blivit hackad och jag tycker verkligen om den bloggen och det är någon som låtsas vara henne som skriver på den. Det är jättetaskigt och jag tänkte hjälpla henne om att sprida att det inte är hon som skriver allt skit. Ni har ju tidigare skrivit om TVD bloggen och det skulle vara så snällt om du kunde hjälpa henne nu, jag tycker verkligen om hennes blogg. Snälla hjälp mig!
MVH
, Isabelle.

Svar: Självklart hjälper vi till! Tack så jättemycket för den fina kritiken! :))
Vampire Diaries Blog

2014-02-08 / 18:51:59
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: