2014-12-07 | 15:49:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "I Alone" 6x09

Detta inägg innehåller SPOILERS för dig som ej sett avsnitt 6x09!
 Anna: Bonnie, stackars Bonnie. Hon var så nära på att få komma hem igen, men som vanligt blir det inte som enligt planerna. Gjorde så ont när hon sprang upp för trappan och mötte en tom veranda och det gjorde ont att se Damon så ledsen över att han misslyckades. Jag som började digga pysk-Kai, men nu sjönk han i mina ögon. Men han är i alla fall tillbaka nu och han har något i kikaren, jag har min misstankar på vad. Och han frågade Tyler om hjälp, tror ni han kommer gå med på planen? Jag tror faktiskt det, han verkar väldigt förtjust i Liw så tror han går med på lite vad som helst just nu för att skydda henne. Sen har vi Enzo, en man som verkligen har hakat upp sig på Stefan. Känner att han kan lämna karln i fred och lägga mer fokus på Caroline istället, haha. Och Matt verkar ha fått nog och då menar jag inte bara på Enzo utan det övernaturliga överlag. Är han den nya Tripp?  Vi får se.. Längtar i alla fall som sjutton till nästa avsnitt för då är det äntligen jul! 
 
Emelie: Jag gillade de här avsnittet väldigt mycket! Älskade när Damon och Elena gick över till den andra sidan för att hämta Bonnie, och var helt ensamma på den andra sidan och kom allt närmre varandra. Bonnie var påväg till dom och allt var frid och fröjd... tills Kai kommer och förstör allt! Usch, det var verkligen hemskt när Bonnie kom till verandan, där Damon sa att dom skulle vänta på henne och så var dom borta. Blir lite trött på att allting hela tiden ska gå fel och att dom inte lyckas med nånting! Nu är "apparaten" som var deras enda väg dit förstörd också och det enda jag undrar är: VARFÖR tog inte Liv och Tyler tag i situationen och dödade Kai när dom hade chansen???? Så jäkla obegåvat. Som vanligt. Men men, det var ju ändå det som gjorde det spännande och nu kan jag inte vänta till nästa veckas avsnitt! Dom borde kunna döda Kai på något vis, och han borde ha den andra apparaten på sig, så dom kan hämta hem Bonnie! #BringBonnieHome
 
Postat av: Melinda

härligt blogg du har, den hamnade bland mina favoriter nu ;)

Svar: Tack så enormt mycket! :)
Vampire Diaries Blog

2014-12-07 / 15:53:34 / URL: http://melzies.for.me
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: