2013-10-09 | 19:22:00 | Kategori: Spoilers

Vad kommer hända med Stefan? SPOILERS!

Vad som händer med Stefan när han kommer upp ur kassaskåpet? Paul Wesley öppnade sig på twitter och pratade med TVGuide.

"En sak jag kan garantera er alla är att Stefans hår fortfarande ser exakt likadan ut direkt efter att han kommer ut från kassaskåpet, " twittrade Paul förra veckan. Haha, han är rolig han!

Vi älskar Pauls humor och självklart älskar vi även hans karaktär! Och vi måste ju erkänna att det känns skönt att hans hår kommer ut oskadat, även fast hans hälsa inte gör det, för tyvärr pekar alla tecken på att läget kommer vara instabilt under en tid framöver. 
 
Wesley berättade för TVGuide att "Stefan kommer vara helt förstörd när han kommer upp från stenbrottet. Han är hjälten och alla vill höra hjältens historia, och hans fall och hans stora frälsning, och jag tror det är de det handlar om." Ja, Stefan har ju alltid varit en känslig person, så frågan är hur han kommer hantera allt det här.
 
Vad tror ni? Kommer han bli ett nervvrak eller kommer det att återgå till det normala snart igen?
 
Postat av: Lisa

Jag hoppas att Elena är svaret på hans återhämtning!!!! :)

2013-10-09 / 21:56:16
Postat av: leona

Hej! Asså jag kanske är lite efter men när kan man se tvd livestream
:):)

2013-10-10 / 01:00:56
Postat av: leona

Hej! Asså jag kanske är lite efter men när kan man se tvd livestream
:):)

Svar: Du kan livestreama TVD under torsdagsnatten (natten till fredag) kl.02.00.Du kan använda denna länk: http://tvdlivestream.webs.com/tvdls.html
Vampire Diaries Blog

2013-10-10 / 01:01:56
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: