2013-11-10 | 16:53:00 | Kategori: Allmänt

Vinn säsong 4 på DVD!

Jag är med och tävlar om The Vampire Diaries säsong 4DVD hos Egoina! Tävllingen hittar du här!
För att vinna behöver man länka inlägget på sin blogg samt skriva och berätta om serien.
 
 Kort om serien:
 
The Vampire Diaries är en superbra serie som innehåller allt mellan himmel och jord. Kärlek, sorg, spänning, lycka, fantasy, vardagsliv och allt där till. Det handlar huvudsakligen om Elena Gilbert. En helt vanlig tonårstjej som nyligen förlorat sina föräldrar i en bilolycka som hon själv överlevde. Mitt i sorgen förälskar hon sig i Stefan Salvatore som kommer att förändra hennes liv föralltid. Stefan är en vampyr och bär på många hemligheter. Han vet mycket mer om Elena och hennes bakgrund än vad han vågar erkänna.
 
Vi får även lära känna Damon som är Stefans äldre bror. Även han fattar tycke för Elena och ett triangeldrama formas. Den oslagbara trion stöter tillsammans med deras vänner i Mystic Falls på en massa motgångar. Genom seriens gång får vi följa dom genom problem, frestelser, hot, kärleksbekymmer, sorg och lycka.
 
Nu håller jag tummarna för att jag vinner och önskar även er STORT lycka till!
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: