2013-05-15 | 20:11:00 | Kategori: Spoilers

Vem får botemedlet?

Vem får botemedlet? Det är en fråga vi har ställt oss väldigt länge nu, och denna vecka, i avsnitt 4x23, får vi äntligen svaret!
Det finns många spekulationer. Är det Elena? Rebekah? Nej, något säger mig att det mer oförutsägbart än så.
 
Michael Ausiello TvLine har gett oss dessa 3 kommentarer på vem som får botemedlet:
 
1) It’s not who I thought it would be.
2) Julie Plec is a genius.
3) Julie Plec is a genius.
 
Postat av: Karolina - USA 12/13

Jag tankte forst att det kanske ar ett av the ghosts som far botemedlet och kommer tillbaka till livet, eftersom vi redan vet att ett av dem kommer stanna (!!???). Men det kanske ar lite langsokt. Jag fattar bara inte hur ett av spokena kommer kunna vara kvar. Hmmm. Can't wait to find out!

Svar: Hade precis samma tanke som dig! Vi får vänta och se! :) /Emelie
Vampire Diaries Blog

2013-05-15 / 20:25:12 / URL: http://everylastminute.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att jag gjort en liten video.. :) Skulle va kul om ni kunde ta en titt på den !
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d26RjcKjY1I

2013-05-15 / 20:46:40
Postat av: Lovisa A.

Åhhh! Orkar inte vänta till på fredag, och när jag läser det här blir jag bara ännu mer nyfiken! Jag hoppas absolut inte att Stefan eller Damon får botomedlet, det skulle förstöra allt!
Tack för att ni uppdaterar med så bra information, verkligen bra att denna blogg finns för oss fans.

Svar: Åh, vad glada vi blir!! Tack själva för att ni läser varje dag! :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-15 / 21:18:36
Postat av: Anonym

The cure tar bara bort odödligheten, ingen har sagt att man blir människa av den. Silas tänkte ju ta den för att dö, eller hur? Vampyrerna har ju alla redan dött som människor, så det ända som skulle hända är att de skulle dö på riktigt. Damon kommer tillslut ge med sig och vilja ge det till Elena, men typ i samma sekund som hon ska ta det kommer de inse att det bara dödar henne. Det blir en dramatisk scen när de skriker att hon inte får ta det. Hon stannar som vampyr och scenen avslutas med "Elena, are you okay?" "No..."
Hahha det är min teori i alla fall, men vill verkligen ha säsongsfinalen, NU! Skitbra blogg btw!

2013-05-15 / 22:08:18
Postat av: Maria

Jag kan SLÅ VAD om att det blir EXAKT som i boken. Det vill säga - att Damon får botemedlet på ett eller annat sätt. Det skulle vara epic.

2013-05-16 / 18:45:05
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: