2013-06-14 | 16:40:45 | Kategori: Intervjuer

Wetpaint intervjuar Arielle Kebbel

Klicka på bilden för att komma till videon.
 
Wetpaint intervjuade Arielle (Lexi) och frågade om det finns någon möjlighet till romantik mellan Stefan och Caroline.
Hon berättade att Stefan har andra saker att ta itu med innan han kan tänka på romantik. Typ som att ta sig ur en låda.
 
Men hon sa även att det inte är helt omöjligt att Stefan och Caroline blir mer än vänner någon gång i framtiden. "Det finns definitivt sexuell spänning mellan dem, med flit."
 
Postat av: Saga

Hej! Jag har en liten fråga! Dom säger ju att det ända sättet man kan döda en hybrid är att hugga av huvudet/ta bort hjärtat, men skulle inte "the white oak stake" funka? Eller är det bara på the orginials pålen funkar på?

Svar: Jag vet faktiskt inte! Jag har försökt söka info om detta men har inte hittat något. Men om de dödar The Originals (som är starkast i världen typ) så lär de ju kunna döda alla andra också. Men jag vet tyvärr inte :(
Vampire Diaries Blog

2013-06-15 / 11:55:24
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: