2013-01-30 | 21:50:12 | Kategori: Allmänt

Treating him with no respect

Stefan saving the idiots of Mystic Falls life and them giving him nothing but bullshit back. Treating him with no respect,
not even thanking him for any of it, Also screwing him over when there is something in it for them. Not so much Matt but you all get my point!
 
Hittade denna på en tumblr och var tvungen att lägga upp den.
Håller ni med?
 
Postat av: Ella

Vilken sida på tumblr fick du den ifrån?

2013-01-31 / 07:13:56
Postat av: Angela

Börjar faktiskt bli ordentligt trött på att ni på den här bloggen skriver massa positivt om Stefan som han är någon himla "saint" när han faktiskt är den som är självisk nu. Han vill ju bara ha Elena när hon är människa! Det har han mer eller mindre erkänt ett flertal gånger. När Elena säger "you mean me, fix me..." och när Stefan och Damon pratar om det och han säger "she's not supposed to be this person, I don't want her to be." Och så blev han helt tyst när Rebekah sa att han kommer vilja ha henne när dom hittat botemedlet. Har inte mycket respekt kvar för Stefan kan jag ju säga. Han ska för fasiken inte klaga när han själv har skadat Elena flera gånger som the ripper! Det kunde inte han kontrollera, precis som Elena inte kan rå för att hon blev vampyr, det var ju trots allt Stefan som inte räddade henne!! Blir så sjukt irriterad på att ni ständigt ska skriva om Stefan som att han är den enda huvudrollen i serien! Tex Joanna gillade väl Klaus? Varför skriver ni bara om Stefan HELA tiden? Jag var besatt av eran blogg förut men eftersom att jag ogillar Stefan ganska skarpt just nu och ni bloggar om honom jämt som att han är en ängel, så besöker jag knappt eran blogg mycket längre.

Svar: Ja du, alla tycker vi olika det är väl tur. Men jag förstår var du menar och vi ska tänka på det i fortsättningen, men nu är det så här jag gillar Stefan och eftersom han nu har blivit lite själviskt så måste jag väl intala mig själv att han inte är det så jag lägger upp gifs, videos mm på just Stefan eller Stelena. Det får man väl ta, men jag ska tänka på vad du säger och försöka ändra på det. - Anna ( Men jag måste även påpeka att vi faktiskt inte skriver så mycket om Stefan det mesta är väl bara gifs)
Vampire Diaries Blog

2013-01-31 / 08:41:29
Postat av: Angela

Det har vart mycket Stefan och Stelena på senaste tiden... Det är inte bara jag som tycker det. Man får gilla vem man vill, självklart! Men ni skriver som att Elena är värsta skurken och Stefan är perfekt.

Svar: Jag förstår vad du menar, vi ska ändra på det! Vi uppskattar att du säger till så vi vet vad vi ska ändra på :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-31 / 10:10:20
Postat av: Ella

Jag håller med! Stefan har alltid försökt rädda alla men när Damon blev tvingad att döda Jeremy försöker han ju nästan inte låta bli. Han borde inte säga "I'm sorry Elena" Det är Jeremy som han borde säga förlåt till.
(det kanske inte hade så mycket med själva bilden att göra men alla verkar tycka att Damon är hjälten, men vad har han gjort som är så bra?)

2013-01-31 / 14:57:10
Postat av: Angela

Älskar när ni bloggar om saker som tex Nina och Candice nu då! Håller med om att alla behandlar Stefan som skit just nu men det betyder inte att han är perfekt, det är det jag menar. Känns som alla skyddar Stefan vad han än gör och som det Damon fan jag är så är det lite frustrerande, that's all..

2013-01-31 / 18:35:08
Postat av: Ella

Jag menade inte att jag inte gillar Damon. Ifall någon trodde det, jag gillar bara Stefan lite mer :)

2013-01-31 / 21:13:07
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: