2013-12-23 | 07:00:00 | Kategori: Julkalender 2013

Julkalendern - Lucka 23

Postat av: Fanny

Elena kan ge det till mig för att bag skulle behöva det så att de onda vampyrerna inte kontrollerar mig. Det är dessutom snyggt, så ingen behöver undra vad det är för konstigt halsband. :)

2013-12-23 / 10:51:29
Postat av: E

jag skulle vilja ha halsbandet för jag älskar verkligen TVD och det skulle verkligen vara ccolt att ha ett likadant halsband som henne.kram

2013-12-23 / 11:39:47
Postat av: Liza

jag tycker hon ska ge det till mig eftersom jag bara är en vanlig människa medans hon är en vampyr. om ngn skulle använda tankekraft på mig skulle jag inte ha en chans … ;) plus att det är min födelsedag idag o det skulle va sjukt kul att få det som en försenad födelsedagspresent/julklapp. jag älskar TVD o skulle verkligen göra allt för att få va en del av den världen, så att få hennes halsband skulle va awesome o jag skulle känna mig som en i gänget :P kram x

2013-12-23 / 13:13:15 / URL: http://justanoutoftowngirl.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh, jag är verkligen med och tävlar! Jag älskar verkligen Vampire Diaries och Elena är helt klart min favorit. Vore fantastiskt att få bära hennes halsband, som är otroligt vackert.

Kram Sanna

2013-12-23 / 13:31:10 / URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Frida

Ohhh, gud vad jag vill vinna detta.. Jag har älskat hennes halsband sen första gången jag såg det!
Detta är typ det bästa priset någonsin.. Inser ni huur överlycklig jag skulle bli om jag vann..
Jag vill vinna för att jag älskar Stelena och halsbandet är typ en symbol för deras kärlek. Jag älskar Elenas karaktär speciellt när hon är med Stefan såklart.Hon tänker alltid på andra (ibland lite för mycket kanske) ;) Hon är modig och en riktigt bra vän..Det hade varit sjukt grymt att vinna!

2013-12-23 / 13:38:07
Postat av: Sofia

Jag tycker att Elena ska ge sitt halsband till mig eftersom det är så jäkla snyggt. Jag skulle lätt kunna rocka massa outfits med den. Nej skämt åsido så är det ju alltid bra att ha ett vervain-halsband, utifall att en vampyrapokalyps kind of thing händer. Better safe then sorry.

2013-12-23 / 13:51:50
Postat av: Vampire Diariesweden

Jag tycker att Elena ska ge mig sitt halsband för att jag tror att det finns vampyrer där jag bor och jag vill helst inte göra något som jag inte vill. ;) Sen tycker jag att det är riktigt snyggt och jag har alltid velat ha ett sådant halsband sen jag först såg det.

2013-12-23 / 14:05:36 / URL: http://vampirediariesweden.blogg.se
Postat av: Johanna Blixbo

Åh wow att just denna tävling skulle komma, nu när jag har velat ha det dära halsbandet i över ett år. Jag har försökt att beställa den från Sverige men det finns ingen sida längre :( och jag får inte beställa utomlands. Jag gick på en fest för någon månad sen så man skulle vara sin favorit karaktär, jag valde elena. Jag hade likadana kläder, kollade på smink tutorials, och plattade mitt hår. Det ända som fattades var halsbandet. + att jag också heter elena i mellannamn. Jag älskar verkligen TVD så jag sett om serien 5 gånger, (förutom säsong 3 eftersom Stefan var the ripper då och jag bara inte tålde det, snyft), och jag bara älskar hur Nina spelar Elena som karaktär, så det hade blivit min bästa julklapp och jag skulle bära den i skolan. Jag önskar mig lycka till, och ville bara säga att ni har en grym blogg! Kramar från Johanna Elena Blixbo :)

2013-12-23 / 14:20:34 / URL: http://jeeb.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jag skulle vilja ha halsbandet för har just nu väldigt jobbigt med vampyrer där jag bor, har gått så långt att jag knappt kan gå ut på kvällarna då det kan stå en vampyr runt varje hörn.

Vissa skulle kanske vara glada, försöka få en Elena upplevelse eller iallafall bli kompis med vampyrerna, men problemet är att dom antingen är snygga eller ser bra ut, dock kanske halsbandet skulle få dom att ändra mening och man kanske tillochmed hinner få en liten pratstund innan bettet kommer?

Skulle älska att kunna gå ute på kvällarna igen!

2013-12-23 / 14:53:24
Postat av: Carmen

Halsbandet står för kärlek. Båda gånger har halsbandet givits bort som kärleksgåvor, Stefan gav den till Elena, pojkvän och flickvän kärlek, och Esther gav den till Rebekah, mor och dotter kärlek.
Nu är det Elenas tur att föra kärleken vidaren, vänskapskärleken som finns emellan oss.

2013-12-23 / 15:31:01
Postat av: Tigist

Jag tycker att Elena ska ge det här halsbandet till mig för att ärligt talat så har jag gått in på Ebay och tänkt att köpa det, MEN jag har inte råd och jag brukar köpa smycken till mig själv, inte mina föräldrar. Men om jag skulle vinna den här tävlingen så skulle jag bära halsbandet hela tiden! Plus att det är AAAS smyggt. För jag har ju sett TVD ganska många gånger och det skulle vara häftigt att bära ett likadant halsband som självaste Nina Dobrev har haft runt halsen! Men jag skulle kunna babbla hur mycket som helst om hur mycket jag vill ha halsbandet, men ni skulle inte orka läsa alltihop! ;)

2013-12-23 / 15:34:03
Postat av: Jeanette

Jag vill så gärna vinna detta halsband till min syster, hon har följt alla avsnitt och hon är ett stort fan av Elina. Så skulle betyda så mycket för henne om hon fick detta! :) God jul på er :D

2013-12-23 / 16:05:58
Postat av: nellie

Elena borde ge det till mig för jag bor i en småstad precis som dom i mysic falls och jag vet att det kryllar av vampyrer här. Ett par stycken har redan lyckats kontrollera mig. Så det skulle nog vara bra om jag kunde skydda mig från dom.

dessutom så är halsbandet utsnygg och jag har velat köpa ett sånt redan sen jag började kolla på TVD men jag har bara hittat det på sidor så man beställer utomlands och man vet aldrig vad som kan gå fel om man beställer utomlands. Tänk om en vampyr skulle få tag i det innan jag fått hem det?

:)

2013-12-23 / 16:08:56
Postat av: Isolde

Jag tycker att Elena ska ge mig halsbandet för att jag vill ha det.

2013-12-23 / 18:42:53
Postat av: Tova

OMG
Jag vill jättegärna vinna halsbandet, jag menar tänk att få ha ett exakt lika dant halsband som Stefan gav till Elena :D
Jag shippar Stelena till hundra procent och jag älskar TVD, om jag vann halsbandet så skulle jag ha nåt som kunde bevisa hur mycket jag älskar TVD och hur mycket jag är villig att offra för TVD. Om jag vann det halsbandet så skulle jag bära det 24/7, och då använder jag nästan aldrig halsband..
Det skulle betyda såååå himla mycket att vinna det, kan inte beskriva med ord ens.
Mitt motto brukar lyda: Pll är en hobby, supernatural är min fritid men TVD är mitt liv :)

2013-12-23 / 18:49:11
Postat av: Andrea

Elena borde ge sitt halsband till mig för jag har följt serien sen den startade (USA tid) Har alltid älskade serien, TVD är en av bästa serien någonsin. Jag vill ha halsbandet för min lilla syster som är ett jätte stort fan och hon har velat att jag ska köpa ett lika halsband jätte länge sen hon börja se serien. Hon tjatar på mig hela dig och hon skulle bli jätte glad om hon hade fått det :)

2013-12-23 / 20:09:31
Postat av: Wilma

Önskar att Elena ville ge halsbandet till mig för att jag skulle bära det med stolthet. The vampire diaries är en stor del i mitt liv så varför inte ha något som symboliserar det runt halsen? Halsbandet har också så mycket underbar häftig historia, och satan vad snyggt det är!!

2013-12-24 / 01:03:52
Postat av: Victoria

Elenas halsband har vart den mest längtansfulla julklappen jag har länge kunnat önskat mig, trots alla år som har gått så har jag aldrig fått tag på halsbandet. Har till och med aldrig kunnat spendera mina egna pengar på smycket. Detta låter konstigt nog men jag och min familj brukar inte köpa saker på nätet, helst för att förhindra bedrägerier och falska förhoppningar. Så man kan säga att vi inte förlitar oss på att shoppa online, trots detta så brukar chansen vara väldigt liten för att en julklapp ska kunna komma ifrån långt håll.

När jag började kolla på serien på tv, vilket var nog år 2011 var då jag blev förälskad i Elena's halsband. TVD har altid varit en serie som har beundrat min syn samtidigt så skulle jag rekommendera den till dem som älskar tv serier. Själv så skulle jag anse att TVD är en beroendeframkallade serie som får ens åsikter att dämpas ner när man väl följer den.

Skulle däremot aldrig betrakta mig som den som borde vinna tävlingen, fast om chansen är stor nog att jag blir den lyckliga vinnaren då skulle jag inte kunna förklara hur tacksam för detta.

Kram Victoria

2013-12-24 / 07:30:00
Postat av: Victoria

Elenas halsband har vart den mest längtansfulla julklappen jag har länge kunnat önskat mig, trots alla år som har gått så har jag aldrig fått tag på halsbandet. Har till och med aldrig kunnat spendera mina egna pengar på smycket. Detta låter konstigt nog men jag och min familj brukar inte köpa saker på nätet, helst för att förhindra bedrägerier och falska förhoppningar. Så man kan säga att vi inte förlitar oss på att shoppa online, trots detta så brukar chansen vara väldigt liten för att en julklapp ska kunna komma ifrån långt håll.

När jag började kolla på serien på tv, vilket var nog år 2011 var då jag blev förälskad i Elena's halsband. TVD har altid varit en serie som har beundrat min syn samtidigt så skulle jag rekommendera den till dem som älskar tv serier. Själv så skulle jag anse att TVD är en beroendeframkallade serie som får ens åsikter att dämpas ner när man väl följer den.

Skulle däremot aldrig betrakta mig som den som borde vinna tävlingen, fast om chansen är stor nog att jag blir den lyckliga vinnaren då skulle jag inte kunna förklara hur tacksam för detta.

Kram Victoria

2013-12-24 / 07:32:11
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: