2012-10-20 | 13:11:17 | Kategori: Allmänt

Halloween Costume

Ett fan har efterliknat Katherine i form av en Halloweenkostym.
Riktig snygg!
Postat av: novemberskratt.blogg.se

Riktigt snyggt! Sådär skulle man gärna gå klädd på Halloweenpartyt.

2012-10-20 / 15:56:50 / URL: http://novemberskratt.blogg.se/
Postat av: rebecka

hej! Jag måste verkligen berömma dig för ditt jobb med den här bloggen! Jag såg den förra veckan och jag blev genast kär, jag kan säga att du faktiskt räddade mitt liv efter att ha letat var man kunde kolla på Säsong 4. Hoppas hoppas verkligen att du fortsätter med den här bloggen och lägger upp avsnitten. Tycker verkligen att du är duktig! PUSS <3

2012-10-20 / 16:14:47
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: