2012-12-01 | 09:24:00 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentarer - SPOILERS! 4x07

Svar: Det kommer 23 avsnitt :)
 
Svar: Vi har inte riktigt fått veta allt kring denna svårknäckta nöt. Men det vi vet är att Elenas sirebond till Damon är samma princip som Klaus sirebond til sina hybrider, även fast dom kanske utnyttjas på olika sätt. Hybriderna är skapta av Klaus blod, vilket gör att dom har ett bond till honom och gör allt som han säger åt dom. Vampyren Elena är skapt av Damons blod, vilket gör att hon är sired till Damon. Och det händer ju aldrig för någon annan? Nej, men Caroline sa ju att det var väldigt ovanligt, men det kan hända och denna gången skedde det.
 
Frågan är hur dom ska bryta det? Om dom ens kommer att försöka? Vet Damon om att Elena är bunden till honom? Hur kommer dom att reagera? Det finns liksom såååå mycket frågor och funderingar kring det här!
 
 
Postat av: Disa

Jag tror sired betyder att om elena dör eller kommer tillbaka till människo livet så dör damon

2012-12-01 / 10:54:21
Postat av: Jossan!

Det kanske är för att Elena är "dubbelgångare"hon blev sired...:)

2012-12-01 / 17:42:04 / URL: http://jossetheshit.blogg.se
Postat av: nelly

ni har inte svarat på min kommentar :( jag undrade om det stefan sa till damon i en av videorna, att han inte kan vara med elena om hon är vampyr, varför?! jag kommer inte ihåg vilken video men jag kommenterade på den.. vill väldigt gärna ha svar!!! superbra blogg annars, bra uppdatering! :D
/det största fanet ever!

Svar: Han sa aldrig bokstavligen att han inte vill vara med Elena när hon är vampyr han vill bara göra så att hon ska bli människa igen. Eftersom Elena har förändras så mycket som vampyr, kanske speglar hon Stefan lite gran.
Tack så mycket Nelly!! :)
Vampire Diaries Blog

2012-12-03 / 22:48:47
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: