2012-12-29 | 15:12:08 | Kategori: Allmänt

Läs och hjälp till!

För ett tag sen berättade jag om vår grupp på facebook "Bring The Vampire Diaries Cast to Sweden!"
Om du inte är med i gruppen, kan du gå med HÄR.
I gruppen har vi bollat idéer med varandra, hur vi skulle kunna få hit castet för ett event eller liknande.
 
Igår fick vi mejl från "Bloody Night Con Europe" och jag passade på att fråga dom om det var möjligt att få hit dom till Sverige. Dom skulle kolla igenom det men bad oss att starta ett projekt med de svenska fansen. Vi skulle även kontakta kanalen som sände tv-programmet, dvs TV6.
 
Jag har redan kontaktat TV6 och väntar fortfarande på svar. Det som återstår är alltså att börja med projektet. Vi vet inte riktigt hur vi ska gå till väga men vi har en idé. Idén är att ALLA som läser det här skickar in en video där ni säger något i stil med "Please come to Sweden!" eller annan passande fras som beskriver vår längtan efter ett Sverigebesök.
 
JU FLER SOM ANGAERAR SIG, ju större chans är det att detta blir av! Därför ber jag er:
1. Spela in en video där du ber castet komma hit!
2. Mejla den sedan till: [email protected]
 
När vi fått in tillräckligt med videos kommer vi att göra ett välskapt videoklipp som är redo för spridning och vi kommer även skicka det till våra nyfunna kontakter.
 

Detta kan ta oss alla ett steg närmare våran högsta dröm.

Att få se castet i verkligheten.

 
Postat av: Linda

Skickar video på måndag! :)

2012-12-29 / 16:19:25 / URL: http://llindatherese.blogg.se/
Postat av: isabelle

det finns inget annat sätt än en video?

2012-12-29 / 17:05:22
Postat av: NinaDobrevDaily

Tycker det är en jättebra idé! Ska självklart skriva om det på min blogg :)

2012-12-29 / 20:47:37 / URL: http://ninadobrevdaily.blogg.se
Postat av: Elsa

Superbra idé! Skickar in video så snart jag kan!

2012-12-29 / 20:56:33
Postat av: TVD

Måste man själv vara med eller kan man spela in när man skrivit något eller ta ett kort som sedan fort visas i videon?

För jag är sjuk och mår inte så bra.
(Kan inte prata och ser inte så vacker uut för tillfället...XD)

Och när måste det senast vara inskickat?

Svar: Gör vad som helst. Bara det beskriver att vi vill att dom ska komma hit på nåt vis :)
Vampire Diaries Blog

2012-12-30 / 10:37:14
Postat av: Sara

Skulle ni kunna skriva i ett inlägg när man senast ska skicka in video, jag och min kompis vill vERKLIGEN vara med och vi ska träffas i veckan och spela in, så kan ni inte ha en maxgräns till typ på lördag eller söndag? :)

2013-01-01 / 17:49:36
Postat av: felicia

å va roligt!!

2013-01-02 / 01:23:10
Postat av: Josefine

Är det försent nuu!?!?!?!?!

Svar: Ja, det är tyvärr för sent. Kanske händer att vi gör något liknande senare.
Vampire Diaries Blog

2013-06-22 / 23:16:09
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: