2012-08-21 | 22:01:04 | Kategori: Nyheter

Paul är trött på vampyrer...

Paul Wesley försöker att undvika "chatta för mycket vampyr" när han inte är på jobbet.

The Vampire Diaries skådespelaren är känd för att spela Stefan Salvatore i CW's hitserie, tillsammans med Nina Dobrev och Ian Somerhalder.

Paul insisterar med att han kommer bra överens med sina vampyr-rivaler, däribland  Robert Pattinson.

"Ja, Jag är vän med Rob- han är så härlig. Jag har träffat True Blood grabbarna också.  Men när jag inte arbetar försöker jag att inte prata om vampyrer," sa han spydigt i en intervju med British magazine more!

Paul skulle vilja variera hans film och TV roller i framtiden.

Stjärnan- som också är känd för sin roll i ABC Family miniserie Fallen -har han skämtat om att han skulle vilja lämna de mytologiska delarna bakom sig, för ett tag.

"Jag skulle inte ha något emot att spela en människa," sa han.

När vi frågade vad för roll han skulle vilja spela härnäst svarade han:

"Som 30åring, vilken roll som helst där jag inte har ett evigt liv som 17-åring, verkligen."

källa
 

De verkar som att Paul är trött på att spela Stefan, och gärna skulle vilja förnya sig. Jag tycker det är en STOR DISS till Paul, som spelar Stefan bättre än vad jag någonsin skulle kunnat ana. Vad skulle serien vara utan Paul?
 
- Joanna
Postat av: Fanny

Serien skulle absolut inte vara sig lik om Paul slutade, eller någon annan för den delen!

2012-08-22 / 17:01:45 / URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Lina

Ingenting!!!! Love Paul!<3

2012-08-22 / 18:07:36
Postat av: anna

diss till paul!!!
han får verkligen inte sluta <3

2012-08-22 / 23:57:10
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: