2013-06-09 | 15:24:00 | Kategori: Bilder

Happy Birthday to...

 
Igår fyllde vackra Torrey Devitto 28 fina år.
 
Om ni inte vet vem hon är så har hon medverkat i The Vampire Diaries som dr Meredith Fell och hon är även fru till Paul Wesley (Stefan). 
 
 
Postat av: ninadobreva

Hej! Du eller någon annan har anmält dig till NinaDobreva's Blog Award 2013 och nu är det dags för den stora röstningen! För att rösta gå in här: http://ninadobreva.blogg.se/2013/june/blog-award-2013-rosta.html#comment

Se till att alla dina läsare röstar också!

2013-06-09 / 17:24:24 / URL: http://ninadobreva.blogg.se
Postat av: felicia

Hej ! Först måste jag bara säga att jag älskar eran blogg! Sen så har jag en fråga ..

Om Torrey Devitto och Paul är gifta, varför har dom då varken samma namn eller dubbelnamn eller nåt ? Måste man inte de ?
Eller är det bara jag som fattar trögt här ? Tacksam för svar :-)

Svar: Hej! Först och främst TACK!Om man är gifta behöver man inte ha samma efternamn. Man måste "anmäla" om man ska ha samma, annars har man sitt barndomsnamn! Kram
Vampire Diaries Blog

2013-06-10 / 14:39:31
Postat av: Ella

Hej!
Jag ville bara tipsa om en video
http://www.youtube.com/watch?v=gHjTpphi__Y
jag tyckte den var så fin för jag har saknat stelena så mycket.

Och så måste jag säga att jag älskar er blogg även om jag redan sagt det. Ni räddar mitt liv när det inte kommer nya program!

Hoppas det är rätt adress till videon!

2013-06-10 / 17:17:13
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: