2016-09-09 | 09:04:07 | Kategori: Allmänt

Vill ni att vi ska fortsätta blogga?

Hej allihoppa, ni har säkert undrat vart vi tog vägen. När vi kom hem från vår England resa så slutade jag och Emelie att kolla på The Vampire Diaries. Eller det blev aldrig av att vi kollade, jobb & annat kom ivägen. Så det resulterade i att vi inte heller bloggade. Det har känts så jobbigt för mig att det blev så, tänk gång på gång "Men nu kollar jag/vi" så kanske vi såg ett avsnitt men sen blev det inget mer. Men nu äntligen, har jag börjat kolla igen, är på S07E18 och är helt uppslukad, det är så nagelbitande. Har sett att de spelar in säsong 8 nu, spännade... Men tänkte höra med er, för jag ser att några fortfarande går in och kollar på bloggen, och det värmer i hjärtat ska ni veta. Vill ni att jag forsätter blogga eller hur känner ni?  Och om ni vill det vad vill ni se? Åsikter om avsnitten? Info om skådespelarna? Frågestund och veckans fråga? osv. Vad vill ni att jag lägger upp här på bloggen. Just ja, det är bara jag kvar nu som bloggar också. De andra har fullt upp med sitt. Men tack för att ni fortfarande går in och läser. 
 
(Skriv gärna inte några spoiler i detta komentarsfält, då jag fortfarande har några avsnitt kvar att se)'
 
/ Anna
Postat av: Moa

Tycker du ska fortsätta blogga! Jag är ett troget fan! Tycker åsikter om avsnitten är väldigt roligt att läsa om! :)

Svar: Tack för din åsikt! Vad roligt att du följt bloggen länge, och då fortsätter jag med åsikter om avsnitten :) Kram VampireDiariesBlog Anna
Vampire Diaries Blog

2016-09-21 / 21:32:22
Postat av: Anonym

Vart kan man se säsong 6-7-8? Kan inte hitta dem någonstans?

Svar: http://dreamfilmhd.bz/series/details/1025-the-vampire-diaries :)
Vampire Diaries Blog

2016-12-17 / 19:47:11
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: