2016-09-19 | 10:57:59 | Kategori: Allmänt

TeorI angånde "The Evil herself"

Som vi alla vet kommer det en ny elaking till serien i säsong 8. "The Evil Herself" och det går många teorier om vem denna person kan vara. Så jag tänkte, kul att spekulera lite. Jag delar därför med mig av en teori jag tyckte lät intressant. UPPMÄRKSAMMA nu att detta endast är en teori, inte fakta.
 
Det vi vet är att denna nya "skruk" är en kvinna. Och vi har även fått sett hennes hand (se bild under). Så en toeri är, kanske kan hon vara vår älskade Katerina Petrova. Vi alla vet att hon blev dragen av nå andar av något slag till vad vi antar var något slags helvete. Vi har inte heller sett henne sen dess. Men vi alla vet att Katherine Pierce's överlevnads instikt är enormt stark. Så tänk om hon är tillbaka och är denna nya "varelse". Nina Dobrev kommer tillbaka som Katherine vilket betyder att Bonnie kan vara med hela seiren. Och "Evil herself" verkar har ett järngrepp om Damon, kanske för att hon ser ut som hans älskade Elena?
 
 
Vad tror ni är "The Evil" Katherine?
 
 
 
 
pollcode.com free polls
Postat av: Sanna

Intressant teori, jag tänkte likadant först när jag fick nys om The Evil Herself. Det ska bli riktigt intressant att få se vem det verkligen är när det drar i gång igen.

Kram Sanna

Svar: Ja det ska bli så intressant & se! :)
Kram Anna, Vampire Diaries Blog
Vampire Diaries Blog

2016-09-20 / 08:20:47 / URL: http://mammasvardag.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: