2015-11-17 | 17:42:22 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentarer

Förlåt för att vi varit försvunna i ganska många dagars tid nu, men nu är vi "officellt" tillbaka igen. 
Vi har fått några frågor som vi tänkte besvara i detta inlägg,
 
Jag menar säsong 7. Vilket datum. Kanal 6 vet jag. Finns där någon sida man kan kolla säsongerna på? Swefiler funkar inte längre ju. 
 
Svar; Säsong 7 av Vampire Diaires går att kolla på "Dreamfilm", men tyvärr inte med svensktext. Annars får man vänta tills Kanal 6 visar sjunde säsongen på svensk TV. 
 

Hejsan kan ni inte lägga upp avsnitten där man inte måste logga in. De vore jätte snällt. För de andra tre har jag kunnat se. Tack på förhand älskar er blogg

Svar; Vi försöker länka till så många olika sidor som möjligt när vi lägger upp avsnitten, i hopp om att någon av länkarna ska funka för er. Men om du tänkte när vi länkade till Dreamfilm, så visste vi inte att man behövde ha ett inlogg för att se avsnitten där. Men i forsättning länkar vi till avsnitten som vi brukar.

 

Hur får man svensk undertext på den sidan? För mig funkar det inte eller så gör jag fel. Tack i förhand!

Svar; Det går tyvärr inte att kolla på avsnitten på Dreamfilm med svensk undertext. Vi ber om ursäkt att vi sa att man kunde göra det, men vi hade tydligen fel. Så vill man se avsnitten med svensk undertext får man vänta tills Kanal 6 sänder säsong 7. 

 

 

Postat av: Anonym

Hej! På Dreamfilm behövs inget inlogg, bara att gå in på sidan och leta fram serien du vill se. Text finns till de första säsongerna, kan hända att det kommer svensk text även till säsong 7 om ngn tar på sig det jobbet :).

2015-11-20 / 00:43:58
Postat av: Anonym

Vad heter drycken Damon o Stefan dricker ?

2016-02-13 / 13:19:43
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: