2015-05-14 | 14:42:48 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "I’ll Wed You in the Golden Summertime" 6x21

Emelie: Jag vågar knappt tänka på att detta kanske var det sista avsnittet vi fick se Elena i medvetandet. I promon för nästa avsnittet ligger hon kopplad till respirator, och tar avsked av alla vänner. Känner på mig att det blir ett väldigt känslosamt avsnitt. Nåja, som sagt så är jag extremt trött på Lily! Hur kom Kai ut?? Det måste varit han som släppt ut henne, och man kan ju undra vad dom har för planer nu? Det verkar ju onekligen som att han blivit sitt gamla vanliga psykopatiga jag igen. Hoppas verkligen att Jo klarar sig, det skulle ju vara för sorgligt annars! Back to Elena... Om man får chansen att vara vampyr (låt mig påminna er om att vara förevigt ung, snygg, snabb, stark, ha en förmåga att betvinga andra människor etc.) hur kan man då vilja vara människa? Jobba, åldras och dö. Jag fattar att hon vill ha barn, men de kanske man kan offra för ett evigt liv tillsammans med den man älskar mest? Nu är det ju ganska självklart att hon kommer somna in för gott. Så kan det gå om inte haspen är på. Och tro inte att jag är okänslig på något vis, tycker det är helt åt helvete med ett TVD utan Nina/Elena! Ser fram emot nästa avsnitt!
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: