2015-03-17 | 21:43:05 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "The Downward Spiral" 6x16

Anna: Jag tyckte detta avsnitt var bra, kanske lite seg startat men allt som allt hände det mycket grejer man inte var beredd på. Vi kan börja med Bonnie. Har ingen aning om vad som pågår just nu. Antar att hon varit med om så mycket så att komma tillbaka till "vardagen" var som att gå in i en vägg och alla känslor och minnne exploderade. Hon kändes lite psyk om ni frågar mig...Caroline härjar runt och rebellar, vet inte riktigt hur jag känner för det faktiskt. Det var inte lika intressant och spännande att följa henne som jag trott, känner mest nej nu måste hon komma tillbaka. Men ack så intressant och komplicerat det skulle bli. Stefan och Carolien har nu BÅDA stängt av. Min första tanke var, nej jag orkar inte. Min andra tanke var, hur ska Elena få tillbaka Stefan? Han har väl inte samma känslor för henne längre som han hade i säsong 3? Nej jag vet inte, vi får se hur det här urartar sig. Men Caroline och Stefan som duo? det kan bli intressant att följa. 
 
 
Emelie: Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här avsnittet. Jag tyckte att det var ganska tråkigt i början, men det blev bättre och mer spänning mot slutet. Bonnie verkar ju ha blivit helt förstörd av sin vistelse i fängelsevärden, vilket är förståeligt, men tycker de va lite väl elakt av henne att attackera Damon sådär. Men som sagt, det är ju bara konsekvenserna av de hon varit med om. Tyckte att Elenas och Bonnies reunion var lite väl känslokall. Caroline är kaos, och hennes mänsklighet är borta. Stefan gjorde de han är bäst på, nämligen rädda sina medmänniskor. Så nu verkar det som att vi får säga hej till The Rippah igen. Det ska bli spännande att se dom två tillsammans utan känslor. Det kan nog hända en del mellan dom nu.
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: