2015-03-24 | 13:11:00 | Kategori: Skådespelarna

Muchella Show Me Your MuMu

Candice Accola med vänner, varav en är välkända Kayla Noelle Ewell (Vicki i TVD) blev photoshootad för Muchella Show Me Your MuMu (Mars 2015)
     
     
Postat av: Emilia

Hej! Jag har en fråga som jag undrar ifall ni har ett svar på. Jag är ett stort tvd fan och jag har kollat på serien konstant sedan jag började titta. Den är riktigt bra!! Min fråga är, vet ni någon om säsong 7? Och ifall den ska komma ut, vet ni om de är samma skådespelerskor som är med? för vad jag har läst enligt vissa källor så ska kanske ian och Nina inte vara med mer. De har ju gjort slut, och vad jag läst så tycker de att det är "obehagligt" nu i och med allt. Vet ni något om detta? I sådana fall skulle jag varit jätte tacksam för ett svar! Bara älskar eran blogg, ni är bra på det ni gör! Fortsätt så! Tack på förhand.

2015-03-24 / 22:29:28
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: