2015-02-24 | 00:49:00 | Kategori: Skådespelarna

Nina & Kat - Party & Awards

Båda Nina Dobrev och Kat Graham anlände den 22 februari till 23rd Annual Elton John Aids Foundation's Oscar Viewing Party i västra Hollywood. 
 
 
 
Nina besökte också till The Weinstein Company Academy Awards Nominees middag med sin bästa kompis Julianne Hough. Nina bar en vacker Jenny Packham topp och en ombré kjol till. 
Postat av: Anonym

Jag tyckte både Nina och Kat var vackra men jag gillade inte Kat's klänning :)

Svar: Håller med den var lite för urringad för min smak, haha. :) / Anna
Vampire Diaries Blog

2015-02-24 / 11:27:50
Postat av: Anonym

Haha inte jag heller, lite väl mycket urringning där ;)

Svar: Håller med den var lite för urringad. :) / Anna
Vampire Diaries Blog

2015-02-25 / 11:57:54
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: