2015-04-07 | 09:06:00 | Kategori: Skådespelarna

Nina Dobrev lämnar TVD

Hej alla kära läsare! Jag har tyvärr en tråkig nyhet att dela med er, om ni inte redan hört den. Denna säsong blir den sista för Nina Dobrev, innan hon lämnar The Vampire Diaries för gott. Som jag skrev förut så hade skådespelarna kontrakt till säsong 6, och är sedan fria att lämna/förlänga på eget bevåg.
 
Nina har alltså beslutat sig för att lämna efter säsong 6 och avsluta Elenas äventyr i TVD, på ett eller annat sätt. Denna upplysning delades under natten på Ninas egen instagram, där hon skriver såhär:
 
 

Käraste TVD Familj,

 

Jag har precis spenderat en mycket vacker helg på sjön Lanier i Georgia med min egen TVD Familj, skådespelarna och besättningen från The Vampire Diaries. Jag vill vara den första att berätta att detta inte bara var en semesterfest, utan ett avskedsparty. Jag har alltid velat att Elenas berättelse endast skulle vara ett äventyr på sex säsonger, och inom dessa sex år fick jag mig mitt livs resa. Jag har varit en människa, en vampyr, en dubbelgångare, en galen odödlig, en dubbelgångare som låtsas vara människa, att en människa låtsas vara dubbelgångare. Jag blev kidnappad, dödad, uppstånden, torterade, förbannad, känslolös, varit död och odöd, och det finns fortfarande så mycket mer att komma före säsongsfinalen i maj. Elena förälskade sig inte en gång, utan två gånger, med två episka själsfränder, och jag själv fick några av de bästa vännerna någonsin och fick en utökad familj som jag kommer att älska för evigt.

 

Det finns mer att komma innan vi avslutar det här, och jag lovar att ni kommer få veta allt om mina upplevelser under nästa månad när vi närmar säsongfinalen (jag har gjort en exklusiv intervju i juninumret av SELF Magazine som jag är excalterad över att visa er), men tills dess inbjuder jag dig att hoppa på berg-och-dalbanan som är Elena Gilberts liv och åka på den turen tillsammans med mig när jag firar henne och förbereder mig för att säga adjö till henne - och till min jobbfamilj - medan jag går vidare till nästa kapitel i mitt liv. Jag vill dela det här avskedet med er alla (helgens bilder var bara början). Ni, denna underbara fanskara, som gav mer kärlek, stöd och passion än någon någonsin kunnat föreställa sig för sju år sedan, när en ung Degrassi-tjej från Canada kom till LA för att provspela för "den där Twilight TV-serien." ;-) Jag älskar er alla. Spänn fast säkerhetsbältet. Om du tror att du vet vad som väntar, så tror du fel.

 

Kärlek, Nina

Postat av: Elin

Men god va tråkigt att höra :( jag vill inte att hon ska sluta. vad ska ha hända i säsong 7 då? vem kommer och ta över? hon är en fantastik skådespelerska älskar henne... jag tror inte att någon kommer och spela Elena som hon gjorde :(. Lycka till Nina älskar dig.

2015-04-07 / 12:38:03
Postat av: Anonym

Men god va tråkigt att höra :( jag vill inte att hon ska sluta... vad ska det hända i säsong 7 då? vem ska ta över istället? hon är en av mina favorit skådespelare. hon är en otroligt grym tjej och skådis... jag tror inte att någon kan spela Elena i TVD som hon gjorde. vet ni vem ska ta över och blir Elena i säsong 7?
Lycka till Nina älskar dig.

2015-04-07 / 12:42:01
Postat av: Anonym

Blev jätte ledsen över denna nyhet. Jag hoppas ingen tar över efter Nina för ingen kan spela Elena som hon. Jag älskar dig Nina <3

2015-04-07 / 12:51:36
Postat av: Vera

Är väldigt ledsen över denna nyhet och jag hoppas dom får till ett bra slut med Elena/Nina i denna säsong.
Även han som spelar Tyler ska sluta så han kommer inte heller medverka i nästa säsong och det är också en aning sorgligt.

2015-04-07 / 21:00:07
Postat av: Lisa

Jahapp, så typiskt! Då kommer hela serien snart läggas ner. Kanske därför Elena ska bli mänsklig igen, "the cure" var ju med i förra avsnittet..

2015-04-07 / 22:47:43
Postat av: Hilda

Tycker det är såå tråkigt att hon ska sluta men det är hennes val och ingen kan ju påverka det. Helt ärligt så tycker jag att dom kan lägga ner tvd nu. Utan Nina eller Elena är det inget the vampire diaries. Hoppas verkligen att slutet på säsong blir bra nu och dessutom eftersom att jag shippar stelena tycker jag det är tråkigt att det inte hinner bli något mellan dom även fast jag vet att det inte hade blivit det ändå tyvärr :( <3

2015-04-08 / 11:42:54
Postat av: Anonym

Tycker det är såå tråkigt att hon ska sluta men det är hennes val och ingen kan ju påverka det. Helt ärligt så tycker jag att dom kan lägga ner tvd nu. Utan Nina eller Elena är det inget the vampire diaries. Hoppas verkligen att slutet på säsong blir bra nu och dessutom eftersom att jag shippar stelena tycker jag det är tråkigt att det inte hinner bli något mellan dom även fast jag vet att det inte hade blivit det ändå tyvärr :( <3

2015-04-08 / 11:43:12
Postat av: Anonym

Jag tror att Elena kommer få botemedlet, vilja lämna sitt gammal liv och på det sättet lämna serien. Väldigt tråkigt

2015-04-08 / 12:39:19
Postat av: Anonym

😥😥😥😥😥

2015-04-08 / 22:47:56
Postat av: Sofie

Tycker det är supertråkigt att hon lämmar. Hoppas bara TVD inte får något B-slut. Att Elena bara vaknaar upp och inser att allt bara vart en dröm eller liknande.
Jag hade ju hoppas på att Elena skulle bli människa igen och att hon och Stefan skulle hitta tillbaka igen ;)

2015-04-09 / 21:40:00
Postat av: Anonym

Michael Trevino ska oxå sluta och Ian trorja sen har dom rivit ner Salvatore mansion

2015-04-10 / 11:49:52
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: