2014-09-17 | 06:58:00 | Kategori: Bilder

Säsong 6 Promotional & Cast Promotional bilder

Säsong 6 Cast promotional bilderna har äntligen kommit ut, även Säsong 6 Promotional bilden har kommit ut. Nu är det inte långt kvar!  
 
 
Postat av: Anonym

Tänkte ni på att Stefan och Elena håller händerna på bilden? Tror ni detta betyder att det kommer hända något mellan dom? Min första tanke direkt var just detta

Svar: Ja jag gjorde faktiskt det, min första tanken var också att det skulle hända något mellan dom, och som den Stelena-shipper jag är hoppas jag på lite romans mellan dom! :) / Anna
Vampire Diaries Blog

2014-09-17 / 21:30:58
Postat av: Hilda

Alltså jag typ dör lite här över att Stefan och Elena håller händer! sooo cute! <3 Jag älskar Stelena och kommer alltid shippa dom! ♥ Hoppas verkligen att det blir dom igen.

2014-09-21 / 21:22:13
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: