2014-10-15 | 19:45:00 | Kategori: Promos

Australisk Promo: 6x03 "Welcome To Paradise"

Vad händer här? Kommer Elena få känslor för Stefan igen? Och kommer Caroline erkänna sina?
Ah, vill att det ska bli fredag på engång. 
Postat av: Hilda

Jag skulle faktiskt det skulle vara kul om Elena fick tillbaka sina känslor för Stefan och sen kommer Damon (Och Bonnie) Tillbaka, Det skulle bli väldigt mycket drama men ganska kul ändå. Sen så är jag ju en Stelena shipper så det är ju klart att jag inte tackar nej till lite Stelena scener. Angående Carolines känslor för Stefan så tycker jag nog egentligen att dom bara ska vara vänner jag vet inte men jag gillar deras vänskap som den är.

Svar: Jag känner samma som dig, vill också har lite nytt och lite drama! :) Sen är ju jag också en Stelena shipper så det skulle bli väldigt roligt med lite nytt Stelena-matrial. :)
Kram, Anna
Vampire Diaries Blog

2014-10-16 / 20:09:49
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: