2014-11-01 | 17:20:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "The World Has Turned and Left Me Here" 6x05

Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som ej sett avsnitt 6x05!
Anna: Åh vilket avsnitt, Damon är tillbaka och han var tillbaka med bravur, en av dem finaste scenerna som varit. Stefan, som blivit ner trampad hela dagen, talar ut om sina riktiga känslor och talar ut om hur mycket han saknar sin bror att han känner sig vilse. Sen står han där, Damon fina Damon och så kramas dem och Stefan gråter och jag gråter och alla gråter. Nej usch den scenen var känslosam. Sen har vi Bonnie, som offra sig för Damon. Dem byggde verkligen upp en starkare vänskap och sen gav hon upp sin "biljett" hem och är nu fast kvar med Kai. Hoppas hon kommer tillbaka hem snart. Men Elena, någon som en så länge är helt omedveten att hennes "kärlek" har kommit hem, hon är fullt upptagen med hennes nya flört, Liam. Vad kommer hända när hon får reda på att Mr.boyfriend is back? Och Tyler höll på utveckla sin varulvsgen, men Liv rädda honom. Alltid varit emot dem men nu kanske jag har ändrat mig, det var i vilket fall som helst en väldigt fin scene och väldigt snällt gjort av henne. Men vart var Jeremy detta avsnitt? Jeremy och Sarah "Salvatore", vill veta mer om det! Sen tycker jag att Enzo ska räddas snart, saknar våran brittiska komiker. 
 
Emelie: Alltså jag har bara en sak att säga, JAAAAAAAAA! Äntligen, stunden vi alla väntat på! Damon är tillbaka och det är fasiken en av de finaste scenerna jag sett genom tiderna. Han och Stefans reunion var så himla fin, och så låten (M83 - Wait) som spelades i bakgrunden, får mig alltid att gråta. Det var ett perfekt avslut! Bonnie är kvar i "helvetet" med Kai, och offrade sig själv. Finaste Bonnie. Hoppas hon också får komma tillbaka snart, det förtjänar hon efter allt hon gjort för alla andra. Jag har även ändrat uppfattning om Liv. Jag har alltid ogillat henne men efter det hon gjorde för Tyler, så shippar jag faktiskt dom. Tror jag? Som grädden på moset har Elena börjat komma allt närme Liam. Vad ska hända på Delena-fronten? Jag får lite smått panik. Vill se nästa avsnitt nu!
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: