2014-05-17 | 17:09:55 | Kategori: Spoilers

Kommer [SPOILER] någonsin att komma tillbaka?

 
GÅ INTE NER LÄNGRE OM DU INTE VILL BLI SPOILAD om vad som händer i säsongsfinalen!
 
Frågan vi alla ställer oss: Är Damon (och Bonnie) borta föralltid? För att lugna er lite så kan jag berätta att Julie Plec har bekräftat att vi definitivt kommer få se Ian och Kat på tv-skärmen till hösten, MEN hon vet inte hur, varför och när. Den andra sidan är borta föralltid och vad som hände med de kvarlämnade när den förstördes är och förblir ett mysterium - ett tag till.
 
"I can say for certain the Other Side is gone for good, and I can say for certain that when the Other Side disappeared for good that they had already been dealt with — whether it’s through finding peace or other means. Outside of that [laughs], I think I’ll let the speculation blow around for a little while longer."
 
Många är övertygade om att vår älskade Salvatorebroder uppstår från de döda under nästa säsong, men min magkänsla säger annat. Jag tror, och som även bekräftats av Julie, att vi kommer få se honom igen, men jag tror inte att han kommer tillbaka till jordelivet. Han fick ju ett så fint och kärleksfullt avslut med Elena och hela processen var väldigt vacker, så det känns mest som ett enda stort avsked.
 
“We will definitely see Ian Somerhalder and Kat Graham on the show,” Julie confirmed. “I mean, there’s a million different ways that you can do that. But as far as in what context — how, why, and where? — that’s part of the mystery.”
 
Så för att besvara er fårga: Ja, vi kommer få se Damon och Bonnie igen, men om de kommer tillbaka levande eller förblir spöken är än så länge ett bestående mysterium.
 
Vill även tillägga att Julie Plec och de andra författarna inte finns med på min lista med favoritpersoner och att jag inte tänker acceptera ett TVD utan en levande Damon, så jag hoppas min magkänsla är käpprätt åt helsike fel. Tack för mig!
 
Vad tror ni?
 
Postat av: Ellen

Damon måste komma tillbaka ! Han är min absoluta favoritkaraktär bland alla serier jag kollar på, och det finns många ! Jag är 100% seriös att jag kommer antagligen sluta kolla på vampire diaries om Damon inte kommer tillbaka. Jag har sagt så förut när folk har dött och så har jag kollat ändå, men den här gången är jag seriös. Serien kommer inte vara desamma utan honom och jag kommer aldrig kunna se Elena med någon annan än Damon !

2014-05-17 / 18:07:58
Postat av: Anonym

Håller med om det där med Julie Pleck, ibland fattar man inte vart storyn är påväg och hade velat se en helt annan utveckling. Tyckte personligen att det har gått extremt längesen som gnistan mellan Stefan och Elena funnits där, och just i nuläget känns det bara som att det vore konstigt om Elena och Stefan skulle få ögon för varandra igen efter hennes historia med Damon.. ändå har jag ett litet hopp för Stefan, det var dom som från början trollband de flesta tittarna med deras kärlek till varandra, så jag hoppas det blir dom till sist.

2014-05-17 / 18:41:00
Postat av: Lisa

Håller med om det där med Julie Plec, ibland fattar man inte vart storyn är på väg. Hade velat se en helt annan utveckling. Tyckte personligen att det tex har gått extremt längesen som gnistan mellan Stefan och Elena funnits där, och just i nuläget känns det bara som att det vore konstigt om Elena och Stefan skulle få ögon för varandra igen efter hennes historia med Damon.. ändå har jag ett litet hopp för Stefan, det var dom som från början trollband de flesta tittarna med deras kärlek till varandra, så jag hoppas det blir dom till sist. Men det skulle ändå kännas fel efter vad som varit mellan henne och Damon, så storyn faller lite hur det än blir... Trist!

2014-05-17 / 18:43:16
Postat av: Sanna

Håller verkligen med om att Damon måste komma tillbaka i liv! Han är min absoluta favoritkaraktär och han måste ju få sitt lyckliga slut han också tillsammans med Elena.

Kram Sanna

2014-05-17 / 21:36:28 / URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Jenny

Ja den där Julia verkar inte ha alla hästar hemma såvida det inte ÄR tänkt serien ska lägga ner inom kort på grund av karaktärernas krav, jag vet att Ian krävde högre lön och har nekats detta och därför gjorde dom så här, för detta var inte vad som EGENTLIGEN skulle hända från början och när jag pratade med Julia så vart dom tydligen tvingade ett sånt här avslut och jag hälsade henne bara att hon var korkad då tittare betyder ALLT och i denna serie ÄR det Damon som har högst prioritet!

2014-05-19 / 13:49:46
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: