2014-06-25 | 17:26:00 | Kategori: Allmänt

Stelena eller Delena??

 
- Bea 
Postat av: Tindra

Jag hatar Elena! Jag tycker inte att hon förtjänar nån av bröderna

2014-06-26 / 11:24:14
Postat av: Caroline

Jag var Delena fan, men nu är jag inte direkt någonting.. håller med Tindra, tycker inte att Elena förtjänar någon av dem :-P

2014-06-26 / 22:11:39
Postat av: Anonym

Håller med Tindra. Hon förtjänar definitivt inte Stefan iafl. Förstår inte varför dom gjort Elenas till en sån besvikelse efter att hon blev vampyr... i början var Stelena så äkta, men nu skulle jag nästan tycka det var fel om dom hittade varandra igen efter allt hon gjort.

2014-06-27 / 00:38:56
Postat av: Jenny

Stelena! helt klart. Visst Damon är gullig ibland, men Stefan och Elena hör ihop.

2014-06-27 / 17:34:10 / URL: http://jennnypettersson.blogg.se
Postat av: Elin

Stelena men om Katherine kommer tillbaka så vill jag att Stefan ska vara med henne istället

2014-06-28 / 18:32:24
Postat av: Amanda

Stelena! Men det är förstört nu när hon varit med Damon.

2014-06-28 / 21:48:48
Postat av: Katnissen

Jag har länge gillat Delena. Men sedan Elena blev vampyr har både hon och hennes relation till Damon varit så...annorlunda...Och sedan när jag har sätt om säsongerna många gånger blir jag mer och mer Stelena, de var gulligare ihop medans Damon och Elena "inte är bra för varandra" Samtidigt gillar jag Damon som person mer än Stefan...
Fast håller med Tindra, det har gått för långt och hon har sabbat båda relationerna. Vem vet? de kanske upptäcker en ny Salvatore bror (typ halvbror) som hon blir förälskad i..!? (fast det skulle inte jag gillat)

2014-06-28 / 21:52:48
Postat av: Emelie Bohlin

Håller med många här över. Har alltid varit ett Stelena fan och varje gång man kollar om säsongerna eller dom säsongerna Stefan och Elena var tillsammans kan man inte låta bli att älska dom ännu mer, dom är så perfekta. Men som alla säger egentligen så förtjänar hon honom inte, men ändå så måste det vara dom i slutet. Om de inte blir dom till slut så är det en ENORM besvikelse.

2014-06-30 / 21:59:44 / URL: http://nattstad.se/emeliebohlin
Postat av: Jennifer

Stelena när Elena var människa. Jag gillar Delena ibland men som ovanstående redan sagt så tycker jag inte hon förtjänar någon utav dem längre. Ett tag var det så mycket hoppande fram och tillbaka och efter det kände jag bara att hon skulle strunta i det och låta dem vara.. Blev för mycket..

2014-07-02 / 21:50:31
Postat av: malin

Jag har alltid varit Delena. Men som många säger så förtjänar hon egentligen inte nån av bröderna, men på ett sätt så kan inte serien sluta med att hon inte är ihop med nån av dom.
Jag tycker att de som Elena och Stefan hade är sabbat. Både från hennes håll och Stefans. Hon förälska sig i Damon, o Stefan klarade inte av Elena som vampyr. Så de var de. Samtidigt så har de alltid varit lite mystiskt mellan Damon o Elena, på ett romantiskt o bra sätt, som man hela tiden ville sluta med att de hände något mellan dom och att Damon fick tillslut tjejen. Men under säsong 5 så har de gått fram o tillbaka, ena dagen älskar de varandra o andra dagen är de inte ihop o ska aldrig mer bli de, fyfan vilket barnsligt sätt... De känns som mellanstadiet all over again. Antingen blir de ihop eller inte! Dock så har ju Damon dött nu, så vi får väl se om han kommer tebax, vilket jag verkligen hoppas på, annars så kommer serien bli dålig, eftersom han e en så pass stor o bra karaktär som många älskar att se i serien. Eller så kommer han inte tillbaka, och Stefan hittar ett bodemedel till Elena och de blir ihop igen utan att nån Damon kommer o stör.

Min dröm är dock att Damon kommer tillbaka, o den scenen ska va episk!! Han o Elena förbli ihop Och Stefan o Caroline förälskar sig ;)

2014-07-03 / 10:50:53
Postat av: mathilda

jag tycker Stelena för att deras kärlek känns verkligen äkta och när dem var tillsammans så tycker jag personligen att det var roligare att kolla på serien. Ärligt talat kollade jag bara på typ 12 avsnitt när Elena och Damon var ihop för att jag gillar Stefan mycket mer och det kändes bara
"tråkigt" att Damon och Elena var ihop.Fast egentligen tycker jag nog att Elena inte förstjänar någon av dem.
Fast jag tycker att Stefan är snyggare än Damon har alltid tyckt kommer alltid att tycka ;)

2015-06-28 / 19:36:33
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: