2014-06-02 | 18:54:00 | Kategori: Allmänt

Gästbloggare

I sommar kommer vi för första gången ha två gästbloggare här på bloggen. De ska hjälpa oss med uppdateringen eftersom vi själva kommer ha ganska fullt upp. Stort tack säger vi till Liv och Bea, och alla andra som sökte!
 
Här kan ni läsa en kort presentation om dom: 
 
 
Namn: Liv 
Ålder: 15
Hobby: Att kolla på serier!
Favoritkaraktär i TVD: Caroline lätt!
Övrigt: Mina otp's är Klaroline och Delena. Jag älskar att kolla på serier, speciellt The vampire diaries. Jag kommer att blogga så mycket jag kan, men bloggar även på en annan blogg för tillfället. Ni kan gärna säga om ni vill att jag ska göra edits eller liknande, jag älskar att göra dom så säg bara till! Om ni vill veta mer vem jag är så kolla in min instagram @livtamm ! :) hoppas ni kommer tycka om mig och mitt bloggande i sommar!
 

 
 
Namn: Bea
Ålder: 17
Hobby: Kolla på serier! 
Favoritkaraktär i TVD: Katherine ofc! 
Övrigt: Går första året på gymnasiet men går på sommarlov om en vecka ungefär och det kommer att bli så skönt. Mina otp's är såklart Delena. Har en väldigt stort intresse för serier då jag följer flera olika på samma gång ;). I sommar och även nu så kommer jag att försöka att blogga så mycket jag hinner med och vill ni veta mer om mig så kolla in min instagram @beatriicejohansson. Hoppas att ni kommer att trivas med mig här i sommar! :)
 

 
GLAD SOMMAR ALLIHOPA!
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: