2014-01-25 | 20:12:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "500 Years of Solitude" 5x11

OBS! Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som inte sett avsnitt 5x11!
Anna: Herregud! Känner denna enorma hat-kärlek till detta avsnitt. Jag total älskade de ända tills de sista minutrerna, Vad i helskotta håller de på med? De kan inte bara ta dö på Elena så där, ville att Katherine skulle leva men inte i Elenas kropp. Jag må ha ogillat Elena de senaste avsnitten men vill för guds skulle inte att hon ska "försvinna". Tyckte det var så fint hur Elena sa förlåt och hur Stefan innan lät henne få känna peace, sen tar hon beslutet att ta över Elenas kropp! Hoppas verkligen de löser detta så Elena får komma tillbaka! Nej nu till något positivt...något som satte högt på ribban var Klaroline, äntligen får de lite hot hybrid sex. Saknar verkligen vår älskade Klaus, den bästa villain ever. Sen älskade jag scenen efteråt när Tyler kom in och det vart så där awkard mellan han och Car, hihi! Men den bästa scenen på detta avsnitt måste nog vart när Matt släpptes från kistan och våran älskade Orginalsyster-yster Rebecka var där! Shippar de något enormt! Nej detta avsnittet var grymt! ♥
 
Emelie: Äntligen fick vi se det efterlängtade avsnittet - och gud så bra det var!! Vi fick se många kära bortgågna karaktärer och ta farväl av the one and only Katherine Pierce, och sen händer det oväntade. Eller oväntat och oväntat, jag kände faktiskt på mig att hon skulle stjäla Elenas kropp. Ganska genialiskt drag egentligen. Undrar hur länge hon stannar där innan hon blir påkommen och hur dom avslutar det? Vill se nästa del nu på en gång! Och herregud Klaroline, ÄNTLIGEN! Caroline fick sitt "scandalous sex" med bästa Klausi! Jag vill ha mer, mer, mer! Kan inte annat än ge detta avsnitt full pott!
 
 
Joanna: Allt jag behöver säga är KLAROLINE, så fattar ni vad jag menar;) Äntligen "scandal sex" hehehe! Fast det värsta av allt var när Katherine tog över Elenas kropp! Fyfan! När man äntligen trodde att allt var över och avsnittet led mot sitt slut så är den gamla elaka Katherine tillbaka. Jag som tyckte det räckte med Katherine nu och att hon äntligen skulle få vila i frid. Men det blir väl spännande ändå nu när Silas is off topic. Ge mig nästa avsnitt nuuuuu!
Postat av: andreea

så bra va avsnittet asså när jag såg att katherine dog för en stund och bonnie kunde se henne så grät jag över mycket fast sen så kom hon tillbaka och tog över elenas kropp så blev jag så glad haha iallafal så levde hon ju visst

2014-01-26 / 17:28:20
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: