2014-01-13 | 08:14:22 | Kategori: Skådespelarna

Nina Dobrev på Golden Globes igårkväll

 
Postat av: Magdalena

Klänningen ser lite liten ut, en storlek större hade nog inte skadat :)

2014-01-13 / 16:21:51
Postat av: Anonym

Hej! Jag älskar denna bloggen! Du får aldrig lägga ner den! Hur har du fått den så fin? Har du några tips på hur man skapar en lika fin blogg och med vilken sida?
Kramar En följare som älskar denna bloggen

Svar: Åh, tack så mycket! :) Vi har inga planer på att lägga ner bloggen. Vi har beställt denna design hos Nathalie Torpenborg, eftersom att vi själva inte kan göra design. Så om du vill ha en proffsig layout och inte kan själv, rekommenderar jag absolut att köpa! Det är så värt det: http://torpenbergs.blogg.se/portfolio/. Kram!
Vampire Diaries Blog

2014-01-14 / 11:12:43
Postat av: Amalia

Hej, det är Amalia från Vampirediariesweden.blogg.se och min nya blogg ninasdobrevas.blogg.se. Jag undrar om ni kanske skulle vara intresserade om ett affiliate byte med Nina bloggen?

Kram

2014-01-15 / 01:11:29 / URL: http://ninasdobrevas.blogg.se
Postat av: Carro

Jag år nog också säga att det tyvärr inte var bästa valet av klänning för henne. plus att brösttejpen syns

2014-01-15 / 12:43:20
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: