2014-02-02 | 14:18:29 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "The Devil Inside" 5x12

OBS! Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som ej sett 5x12!
Anna: Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga... Katherine har tagit över Elenas kropp, för alltid?, och hon tänker också stanna kvar i Mystic Falls och låtsas vara Elena så att hon kan bli tillsammans med Stefan igen och blir "älskad". Jag spyr, jag spyr kaskadspya på henne och hennes djävul till dotter, som nyss var så romantiskt mot Matt men nu utnyttjar honom. *suck* vad händer egentligen med vampire diaries. När allting precis hållde på att bli bra rasar allting samman igen, dock tycker jag om att Damon going bad again, han är lite roligar på det viset. Och Tyler fick reda på vad som hände i skogen, och han visade ungefär den reaktionen jag antog att han skulle göra, förstår honom men jag förstår mig dock bättre på varför Caroline hade sex med Klaus, haha. Ett stortm "aw" under avsnittet måste ju vart då Caroline sökte tröst hos Stefan och hur han fick henne & skratta och må bättre, finaste bästaste kompisarna i världen!!! Nej nu hoppas jag att i nästa avsnitt blir de av med Katherine och hennes skitdotter och in med Elena! 
 
Emelie: Avsnittets titel passar verkligen in! Usch, jag hatar Katherine. Jag hatar henne. Nu är tydligen Elenas kropp hennes föralltid! Nja... tror knappast det, men frågan är hur ska dom lösa detta? Jag blev så frustrerad på Elena när dom skulle genomföra kroppsbytet. Varför bröt hon inte bara nacken av Nadia och dödade Mia? Och när hon väl lyckades fly och omfamnades av Damon, varför berättade hon inte bara direkt hur det låg till? Nej, det ska kramas osv. Ärligt talat! Tyler fick även reda på att Caroline var med Klaus, och han blev väldigt upprörd. Jag tycker inte att han har någon rätt att vara det, han lämnade henne frivilligt och känslokallt. Han valde ju också Klaus, hehe. Allt är kaos nu och jag vet inte ens om jag... ja, jag vet inte haha! Tycker i helhet att det var ett spännande avsnitt med inslag av humor. Ett av de bättre av säsong 5.
 
Joanna: O M G! Är Elena borta för alltid? Om jag känner serien rätt så Nej! Men i nuläget känner jag bara Hur fan ska de gå till väga för att få tillbaka henne? Fast jag måste erkänna att det är vääääldigt spännande att få se vad Katherine ska göra i Elenas kropp, hehe... Det bästa Katherine gjorts hittills är att snacka med Car om Klaus när Tyler hörde. Shit vilken skadeglädje jag kände mot Tyler då, kan inte hjälpa det (#teamklaus). Efter det när Tyler blev arg så Stefan stod upp mot Tyler för Caroline! Men det allra finaste i hela avsnittet måste vara Steroline-moment när de snacakde på telefon, så gulliga. Hoppas lite svagt på Stefan och Caroline just nu, när Tyler förhoppningsvis är borta ur bilden och när Klaus har annat för sig i The Originals. Klockrent avsnitt med andra ord!
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Tycker att det var ett väldigt spännande avsnitt :) och ne, elena kan omöjligt vara borta för alltid. Tror inte heller att dem kommer ta bort Katherine totalt från serien heller, på ett eller annat sätt kommer hon säkert också tillbaks sen.

2014-02-02 / 14:29:29 / URL: http://rememberthiis.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: