2014-04-01 | 07:26:39 | Kategori: Skådespelarna

Sorgset besked - Ian lämnar TVD

Under natten kom CW med det sorgliga beskedet - Ian Somerhalder lämnar The Vampire Diaries.
 
Det är med ett sorgset hjärta vi måste meddela er om att Ian har beslutat sig för att lämna serien. Den exakta anledningen är ännu oklar, men det sägs vara av privata skäl stjärnan lägger skådespelarkarriären åt sidan - tillfälligt!
 
"Sad news for all TVD fans, Ian Somerhalder (as Damon Salvatore) are leaving The Vampire Diaries for private reasons," kommenterar CW på sitt nyhetsflöde. "It's not clear for how long the break is going to last, or what's happening to the character Damon." Spekulationerna är många, vad det gäller karaktärens framtid. Det pratas om allt mellan en ersättare till ett evigt farväl av Salvatorebrodern, men ett tvärt avslut av karaktären verkar dock inte aktuellt. Tidigare förra året när det ryktades om att Damon skulle dö i slutet på säsong 4, uttalade sig Julie Plec med att säga att "Damon is still very important to the story telling. He's going to stick around for a long time." Många fans spekulerar i skådespelarbytet och menar att det kan vara Ians välkända look-alike Jamie Christlow, som tar över rollen som den mörka skönheten.
 
Twitter har bombats med inlägg från upprörda fans som försöker förhindra avgåendet. Hastagsen #WeNeedIan och #TVDNeedsDamon trendade worldwide under flera timmar. Varken skådespelaren själv, eller kollegor, har kommenterat nyheten.
 

  
Vi kan verkligen inte förstå det här! Hur kommer The Vampire Diaries att vara utan självaste Damon? Det går ju bara inte... Vilken tur att allt detta bara är ett aprilskämt då och att inget av detta är sant. Varken Ian eller Damon ska lämna serien! Heheh...
Postat av: ida

hahahahahahahahaahahah ganska kul var det faktiskt lirpa lirpa nid ammud llis

2014-04-01 / 07:35:36
Postat av: Tea

HERREGUD BLEV HELT RÄDD xD

2014-04-01 / 10:09:00
Postat av: Melissa

Aaaaahh! Fyfan vilket bra skämt!
Hahah! Blev ju först tårögd här, tills jag kom till sista raden :D

2014-04-01 / 10:10:03
Postat av: andrea

Vart har ni hittat den här informationen, jag har inte hört något om det här och kan inte hitta någon sida som skriver om det

2014-04-01 / 13:24:48
Postat av: Wilma och Tilda

OMFGOMFG!!1 VI BLEV SÅ RÄDDA OCH SKREK I FLERA MINTUER OCH *GRÄT*!!! OMG TRODDE MITT LIV SKULLE VARA ÖVER

2014-04-01 / 14:35:15 / URL: http://ourdaysinpics.blogg.se/
Postat av: janelle

-ahahaha omg jag gick sååå på det! skrek ut i hela klassrummet!!!!

2014-04-01 / 16:22:43 / URL: http://janellanderson.blogg.se
Postat av: Anonym

OMG NEJ FYFAN JAG GRÄT SÖNDER INNAN JAG KOM TILL SISTA RADEN. U GOT ME. ASSÅ NEJ

2014-04-01 / 17:09:48
Postat av: Andreea

HAHAHHA ommg sväär jag gick på det

2014-04-01 / 21:40:56 / URL: http://niinaddobrev.blogg.se
Postat av: Sanna

Fy fan vilket dumt skämt! Jag blev skit besviken och tårarna började nästan rinna. Så lycklig att det inte var sant.

2014-04-01 / 23:55:29
Postat av: Siri

Hahaha fy faaen :p

2014-04-02 / 00:08:42
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

HAHAHAHA omg så sjukt rädd jag blev!!

2014-04-02 / 02:48:07 / URL: http://Jonza.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: