2013-10-10 | 20:23:18 | Kategori: Tävlingar

Vinnaren utav "Gissa avsnitt & säsong"

...som blev vinnaren utav "Gissa avsnitt & säsong"!!
Vi skulle gärna vilja att du mejlar oss så fort du kan, så vi kan förklara hur det kommer gå till!
 
Men ni andra ska inte hänga läpp, ni har chans och vinna nästa fredag, då det kommer komma en liknade tävling!
Postat av: Carolina - Stall Assla

Hej! Nu har vi avslutat våran veckans blogg vinnare. Kika in och se om det blev just du!

http://asslatjejerna.blogg.se/2013/october/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2013-10-10 / 20:32:23 / URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Lisa

Wihooo, Tack! Mejlet är skickat! :D

2013-10-10 / 21:38:26 / URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Anonym

kommer den komma ut idag på swefilmer? avsnitt 2? :)

Svar: Förhoppningsvis! Vi kommer lägga upp länken :)
Vampire Diaries Blog

2013-10-10 / 22:22:29
Postat av: Caroline

Hej! jag måste bara fråga en sak som jag funderat på och det är HUR kunde de döda Kol så lätt?? The originals är väl odödliga,eller?

2013-10-11 / 00:29:56
Postat av: Caroline

Hej! jag måste bara fråga en sak som jag funderat på och det är HUR kunde de döda Kol så lätt?? The originals är väl odödliga,eller?

Svar: Dom hade den speciella ekdolken som skapades med hjälp av Alarics ring, och den var till för att döda Originalssyskonen. Dock tycker jag att det såg alldeles för enkelt ut!
Vampire Diaries Blog

2013-10-11 / 00:29:56
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: