2013-10-30 | 09:26:00 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar - SPOILERS (S5)

 
Svar: Det är många som påpekat detta, så jag för upp diskussionen i ett inlägg! Du kan mycket väl ha rätt, men om man tänker efter så är ju Katharine över 500 år gammal, och Stefan är inte ens 200. Så riktigt samma tid är det ju inte, och man räknar att det är ca 15 generationer emellan. Så ålderskillnaden mellan Stefan och Katherine är större än mellan Stefan och Elena. Det kan ju ha funnits en tidigare dubbelgångare till Stefan som är meant to be med Katherine? (Och med tanke på att Stefan hatar Katherine känns det så fel att dom är menade för varandra!)  men jag kan ha fel, men det är i alla fall vad jag tror. Eller så kanske alla dubbelgångare passar med alla på något sätt? Hoppas vi får våra frågor besvarade inom en snar framtid!
 
Vad tror ni andra?
Postat av: Saga

Stefan är inte katherines dubbelgångare! :)
Tatia - Simon
Amara - Silas
Katherine - Stephen
Elena - Stefan

Läste detta i en spoiler! :)

2013-10-30 / 09:35:34
Postat av: The Wanted Source - Mickan

Hej! Jag har kört igång en Blog Awards, my first.
Skulle vara kul om ni ville delta, eller nominera någon annan :)

Sidan för att nominera:
http://thewantedsource.blogg.se/2013/october/tws-blog-awards-2013-2.html

Förlåt om ni inte gillar kommentarer som denna :)
- M

2013-10-30 / 12:24:04 / URL: http://thewantedsource.blogg.se
Postat av: :)

OMG, STEPHEN? Om det är sant så dör jag

2013-11-01 / 14:02:43
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: