2013-10-03 | 08:52:00 | Kategori: Allmänt

SNART ÄR DET DAGS!

Idag sänds första avsnittet av säsong 5 i USA, och inatt kan även vi i Sverige se det! Självklart kommer vi lägga upp avsnittet tidigt imorgonbitti här på bloggen (även direktlänkar till livestream inatt).
 
Vi ska även dra en vinnaren idag, om vem som får vara med och skriva sina åsikter om avsnittet. Så håll er uppdaterade!
 
 
Postat av: Anonym

Vilken tid och var kan man se avsnittet här i Sverige?

Svar: Du kan välja att se direkt länkarna till avsnittet i natt, kommer sändas ungefär runt 3-4 skulle jag tro. Sedan kommer man kunna se avsnittet här på bloggen innan 6 i morgon bitti.
Vampire Diaries Blog

2013-10-03 / 12:35:53
Postat av: Olivia

Avsnittet kommer ut i Sverige runt tvåtiden inatt...om jag inte är helt ute och cyklar. Jag brukar se på project free tv. En bra sida, utan svensk undertext. Om du vill ha text kommer avsnittet på swefilmer också. Troligtvis någon gång på lördag.
LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET!!!

2013-10-03 / 15:52:29
Postat av: Anonym

Vart kan man se den i Sverige ?!?!?!?

2013-10-03 / 16:28:40
Postat av: Anonym

Vart kan man se den i Sverige ?!?!?!?

Svar: Du kan välja att se direkt länkarna till avsnittet i natt, kommer sändas ungefär runt 3-4 skulle jag tro. Sedan kommer man kunna se avsnittet här på bloggen innan 6 i morgon bitti.
Vampire Diaries Blog

2013-10-03 / 16:31:34
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: