2013-11-14 | 18:23:00 | Kategori: Tävlingar

Vinnaren utav "Gissa avsnitt & säsong"

...som blev vinnaren utav "Gissa avsnitt & säsong"!!
Vi skulle gärna vilja att du mejlar oss så fort du kan, så vi kan förklara hur det kommer gå till!
Postat av: Matilda

Vänta, vänta lite nu...!?
Jag heter Matilda men vem vann? Eller var det jag? Eller någon annan? Herregud fick nästan hjärtattack när jag såg att det stog Matilda. Vad skrev hon? Så jag vet att det inte var jag bara ;)

Postat av: Matilda

Humm, tror faktiska att det kanske var jag iallafall! :3 kollade gissa säsong och avsnittet inlägget och jag var den enda som hette Matilda. Haha men ni får säga var den Matilda som vann skrev så det inte blir fel. För det vore ju bara liite akward... Oj jag tråkar verkligen ut folk, men iallafall! Så ja det här blir väll andra kommentaren på detta inlägg för jag orkade bara vänta på svar i tup en timme... Aja, ni får skriva eran mail adress så vi kan prata ;) eller eventuellt kik kanske... :3 Haha nej nu får ni ta och svara för jag typ spricker ^^ Nej nu slutar jag skriva... Haha ;D

Svar: Det är du som är vinnaren! :)
Vampire Diaries Blog

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: