2013-11-24 | 04:11:47 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Dead Man on Campus" 5x08

OBS! Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som ej sett avsnitt 5x08!
Anna: Detta avsnitter var bra men också lite mindfuck, vad hände där i slutet egentligen med Ian, det verkar som att han varit en så kallad "labvamp" & som han kommer bli en igen?. Så jag antar Dr.Wes är den nya "skurken" nu, känns som att det kommer nya fiender ett avsnitt och nästa avsnitt dör dom tycker det ska hålla sig till en fiende som det gjort de andra säsongerna. Men det kanske blir ett bra resultat till sist, jag får väl helt enkelt vänta & se! Sen har vi detta med Katherine som tänkte ta livet av sig, stanna klockan, var rädd där en sekund att det faktiskt skulle bli av.... Men som tur är var The Hero Stefan there to save her! Haha, jag hoppas faktiskt på lite romantic action mellan Stefan & Katherine eftersom att det verkar lite kört för tillfället mellan Elena & Stefan, tyvärr. Sen vill jag även ge en stor kram till Caroline som förlorade sin, på början till en pojkvän, Jesse. 
Nej nu hoppas jag att det håller sig till en "skurk" och att nästa avsnittet blir AWESOME!
 
Emelie: Detta var det bästa avsnittet på länge. Så himla spännande! Tydligen så har Dr.Wes gjort Jesse till en extra stark vampyr som huvudsakligen äter från vampyrer. Jag blev riktigt chockad när han dog, och jag tyckte så himla synd om Caroline! Fast bättre att han dör än Damon. Nu har Damon blivit hans nya labbråtta och man fick även veta att han var en del av Augustinus experiment, vad nu det är? Hoppas det ordnar upp sig snart och att dom lyckas ta död på Wes och fria Damon. Bonnie och Jeremy är så söta tillsammans och äntligen händer det mer på den fronten #Beremy! Och tydligen är inte Bonnie häxa längre? Kan hon kanske få tillbaka kraften på nåt vis? Ja, vi får helt enkelt se vad som händer... Jag blev så himla ledsen när Katherine skulle ta självmord, vill inte att hon ska dö. Scenen när Stefan räddade henne var så fin, och det är nästan så jag hoppas på en romans mellan dem två!
Postat av: Jennifer

Varför är ni bara två personer nu på er blogg? :o

Svar: Vi är tre personen, men det är bara det att Joanna inte alltid hinner kolla in avsnittet under helgen! :)
Vampire Diaries Blog

2013-11-24 / 12:45:46
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: