2013-11-03 | 00:19:00 | Kategori: Allmänt

Torrey Devitto - Har hittat ny kärlek!

 Vi är glada över att Vampire Diaries-stjärnan Torrey Devitto har hittat en ny att gosa med sendan hennes sepration från flera års äktenskapet med Paul Wesley. Om du inte visste, så dejtar hon just nu en proffssurfarevid namn, Carlos Munoz, och de två är så söta tillsammans. Om du inte tror oss, checka ut denna bild hon instagrammade 31 Oktober. Torrey taggade även #happiness och #tbt på fotot där hon och Carlos myste tillsmmans med Torreys hund. 
 

 

Vad tycker ni om Torrey's nya kärlek? Jag själv tycker att det är jätte roligt att hon också hittat en ny precis som Paul. 

 

Källa

Postat av: amanda

oj det här har jag missat :O kan ni länka inläggen där ni skrivit om det här förut? :)

Svar: http://vampirediariesblog.webblogg.se/2013/september/ny-tvd-romans.html#comment
Vampire Diaries Blog

2013-11-03 / 13:14:45 / URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Ida

Jag har verkligen olika känslor om detta. Visst det är bra att hon har gått vidare men jag tycker det är ändå en aning lite för fort. Dom var ändå som sagt gifta i några år. Och jag kommer från en familjen som gifte mål är jätte viktigt och stort.

2013-11-03 / 18:55:19
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: