2013-11-08 | 04:20:00 | Kategori: Allmänt

Gästinlägg av Melissa

Caroline är en av mina favorit karaktärer. Jag kunde berättat om Damon eller Katherine men på något sätt är Caroline mest underskattad känns det som. Om man tänker tillbaka till säsong 1 när hon var rent ut sagt en bitch så har hon blivit en helt annan person. Hon mognade när hon blev en vampyr. Hon fann sig själv. Caroline har haft en underbar resa och jag ser henne inte alls som samma person som jag avskydde när jag började kolla på serien. Hon vet vad hon tycker och vill och ställer allltid upp för sina vänner vilket är en underbar egenskap. Hon har blommat ut under säsongerna och jag hoppas att hon kommer fortsätta att utvecklas. Sen gör hennes förhållande med Stefan det inte svårare att tycka om henne. Alla önskar nog att man hade en vänskap som deras? De lyssnar på varandra, förstår varandra och hjälper varandra igenom livets svårigheter. Caroline är helt enkelt en solstråle och har förändrats till en bättre person. Nu hoppas jag att hon inser att hon och Klaus är menade för varandra och försvinner ner till New Orleans för ett tag ( klaroline Shipper) men hon får inte lämna Stefan :p XD detta blev längre än jag väntat mig men men hoppas ni även är klaroline shippers eller kanske ett fan av Stefan och Caroline som vänner eller bara Caroline? I alla fall hon är en av mina favorit karaktärer. Ha det grymt allihopa!

Melissa
 
Postat av: Vampire Diariesweden

Hej,
Jag har lagt in din länk nu på top affiliates :)

MVH/VDS

2013-11-08 / 15:09:25 / URL: http://Vampirediariesweden.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: