2013-05-19 | 14:57:00 | Kategori: Frågestund

Svar på frågestunden: Barcelona, BCN 3

Du som var och träffade de riktiga skådespelarna i Barcelona måste ju ha dött av lycka! :D Hur var det att träffa dem? Pratade du något med dem och i så fall vad pratade ni om? ;) Nyfiken!
Emelie: Alltså ja, jag dog av lycka!!! Nu när jag läste din fråga bara rös jag i hela kroppen, för jag kan liksom inte fatta att det har hänt på riktigt. Det var helt underbart att träffa dom och dom var så snälla allihopa! Man fick ju gå fram till dom för att få autografer och då pratade man såklart med dom, det var liksom "Hej, hur mår du?" och lite så allmänt och dom bara sitter där och är charmiga, haha! Höjdpunkten var självklart när jag kom fram till Ian och han sa "Hi sweetie!" till mig så jag höll på att dö............................... Ja, men dom var jättetrevliga, jättesnygga och jag hade superkul nere i Barcelona. Rekommenderar alla att göra samma sak. Det var verkligen inte sista gången! Nu fick du ett väldigt långt svar, sorry, men kan inte behärska mig om detta hehe...
 
Hej! Fin blogg tjejer! Är ett lika stort fan som er, och försöker få den kära TVD casten att komma till Sverige. Läste att du har varit och sett dem i Barcelona? Måste ha varit helt otroligt!  Ni vet inte hur man får reda på information om vart dem åker eller hur vi ska göra för att få dom hit?:)
Emelie: Ja, det var otroligt!! Vi har gjort en del efterforskningom det här, och vi har kontaktat olika eventföretag samt TV6 (som sänder TVD på svensk tv) men vi har inte kommit så långt, utan fått nedslag av alla. Det är verkligen jättesynd och vi får fortsätta kämpa. Alla som läser detta kan hjälpa till genom att tillexempel twittra till castet. Här kan du hålla koll på övriga event: http://www.creationent.com/vampirediaries/
 
Hur får du reda på alla evenemang (t.ex Bloody Night Con) och hur bokar man biljetter osv?
Emelie: Just Bloody Night Con 3, fick jag reda på genom att arrangörerna kontaktade oss och ville att vi skulle skriva om eventet på bloggen eftersom att eventet skulle hållas i Europa. Hur man bokar biljetter och fixar allt tänkte jag berättar mer om när nästa event närmar sig.
 
Du som var i Barcelona och träffade skådespelarna tog du kort med dom eller vad gjorde ni och hur var det att träffa dom? Kan inte du göra ett inlägg där du lägger upp bilder och skriver hur det var osv? skulle vara tacksam om du gjorde det :)
Emelie: Det var underbart att träffa dom! Inga ord kan beskriva hur sjukt det var. Jag har redan gjort ett inlägg med bilder och några videoklipp från eventen, tryck HÄR för att se inlägget! :)
 
Kunde man köpa så att man fick träffa dem och ta kort med dem? :)
Emelie: Ja, man köper så kallade pass till eventet. Det finns olika pass, som innehåller olika saker. Ju dyrare dom är, desto mer får du göra (fotografering, autografer, meeting room osv.) Men oavsett vilket pass du köpt kan du köpa till mer aktiviteter, om man säger så.
 
Då var alla frågor besvarade!
Har du fler funderingar kan du alltid kommentera eller använda vår blogresponse!
Postat av: Fanny

Vad är det fort slags aktiviteter ? :)

Svar: panelen, autografer, photo ops (ta foto med en skådespelare), meeting rooms (chansen att träffa skådespelarna), talang tävling mm. Kommer mer info senare, när det är mer aktuellt, men ungefär de :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-24 / 21:02:28 / URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Frida

Vet någon när nästa säsong kommer ut? :)

2013-05-25 / 15:30:55
Postat av: Louise

Vet ni om bonnie kommer tillbaka eller inte?
Och kommer lexi aldrig tillbaka? :'(

2013-06-09 / 19:07:31
Postat av: Carina

Heej,
Hoppas någon av er på bloggen läser detta inlägg.

I väntan på säsong 5 har jag börjat kolla om
VP fr säsong 1.
Har funderat på vad som är i blodpåsarna som bl a
Damon, Caroline och Lexi dricker ifrån. Blod - nej,
så mycket förstår jag att det inte är. Ler
Vad finns i påsarna??

Med vänlig hälsning,
Carina

Ps tack för en trevlig blogg Ds

Svar: Det är en trögflytande ätbar vätska, liknande sirap, som är väldigt söt (vet dock inte de exakta namnet). Skådespelarna har olika smaksättningar på sitt blod också, typ persika och liknande, haha! :)
Vampire Diaries Blog

2013-06-19 / 19:58:15
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: