2013-05-18 | 22:38:00 | Kategori: Spoilers

Stefan or Silas? SPOILERS!

Teorier om säsongsfinalen, passa er för spoilers!!
Jag såg avsnittet för andra gången idag och lade märke till några saker i slutscenen.
Silas kommer tillbaka och han stänger in Stefan, kastar ner honom i vattnet och tar över hans identitet.
 
Men - vi fick aldrig se vad som skedde från det att Silas högg Stefan tills det att han stängde dörren på lådan.
Så... Stefan kan ju fortfarande ha spöat Silas och lagt honom i lådan?
 
Kolla in hela teorin i videon ovanför. Vad tror ni?
 
Postat av: Anonym

Ja, han har ju ingen ring på sig. Så antingen så är det Silas eller så har producenterna glömt ringen ;)

2013-05-18 / 23:32:47
Postat av: Frida

No när du säger det så tror jag inte heller att det är Stefan i kistan. Men jag stör mig på att alla säger att Silas tar Stefans skepnad. Det gör han inte, han är Stefans doppelgänger = sig själv...

Svar: Sorry för missen, tack för rättningen, jag förstod inte riktigt del biten :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-19 / 00:57:29
Postat av: bella

Asså jag fattar inte vad som hände i slutet, vem är silas när stefan sa " så du är en av dom" asså gaaaah, snälla förklara ?!

2013-05-19 / 01:27:26
Postat av: Micaela

Det ÄR riktiga Stefan som är i lådan. Julie Plec har sagt att Stefan kommer att komma ut från lådan nånstans i säsong 5. Hon sa Stefan. Så antagligen har producenterna bara gjort ett misstag med ringen eller så har Silas tagit ringen ifrån honom så att han skulle kunna ha den på sig för att låtsas vara Stefan för de andra. Och Silas har INTE tagit Stefans skepnad - Stefan ÄR hans DUBBELGÅNGARE.

Svar: Troligen har Silas tagit ringen för att låtsas vara Stefan, det tror jag med (som det även stod i videon) :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-19 / 02:07:46 / URL: http://othgirl.blogg.se
Postat av: Lisa

Önskar verkligen att det ska vara Stefan som stängde in Silas, men tror tyvärr inte det. Ringen har med all sannorlikhet Silas tagit, han har väl tänkt sig att låtsas vara Stefan? Och om inte annat så tror jag hela den här idén har kommit av att Paul älskar att spela elak, så nu får han chansen att göra det igen. Hoppas dock verkligen att Stefan inte ska ligga i den där kistan alltför länge, skulle bli skittrist. Försöker glädja mig åt Paul dock =)

2013-05-19 / 07:23:53
Postat av: Sara

Men man ser ju att det inte är Stefan, gör han som stänger och kastar lådan har ju dom där läskiga ögonen. Vilket inte Stefan har. Alltså måste det vara silas som inte är i kistan

Svar: Det har blivit bekräftat att det är Stefan som ligger i lådan.
Vampire Diaries Blog

2013-05-23 / 13:41:14
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: