2013-05-13 | 11:51:00 | Kategori: Skådespelarna

Paul pratar om vänskapen med Ian

“Vi har blivit riktigt bra polare. Jag vet varenda liten grej om honom, på den mest tänkbara nivån. Jag har aldrig gjort en TV-serie så här länge, och det är typ som det längsta förhållandet du någonsin kommer att ha — bortsett från min familj och min fru. Det känns som att jag känner den goda, den onda, den fula, och den underbara i alla i castet  — och de kan säga detsamma om mig!"
 
Postat av: Julia

Hej! Vilken är ians riktiga instagram? Har sätt några stycken...tack på förhand!! Grym blogg :)

Svar: Ians riktiga instagram är @iansomerhalder :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-13 / 21:21:20
Postat av: Anonym

Ska ni inte skriva ett inlägg om att det är slut mellan Nina och Ian

Svar: 1. Vi har redan gjort det: http://vampirediariesblog.webblogg.se/2013/may/har-nina-och-ian-gjort-slut.html#comment
2. Det var ett falskt rykte! :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-13 / 22:51:49
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: