2013-05-08 | 08:00:50 | Kategori: Allmänt

Bloody Night Con 3

 
¡Hola Amigoz!
Jag är tillbaka från Spanien, och helvete vilken resa jag gjort!
För er som missat det, så åkte jag till Barcelona med min syster för att gå på Bloody Night Con 3, där skådespelarna befann sig.
Och jag kan säga att det är det sjukaste jag har varit med om - EVER. Inga ord kan beskriva den otroliga upplevelsen.
 
Nedan hittar ni bilder och videos från eventet. Enjoy!
 
Några små videoklipp från eventet:
 
 
 Fick tyvärr ingen bra film från själva frågepanelen, då min mobilkmera är värdelös.
 
Kan ni förstå hur det känns att sitta och vänta och vänta... Plötsligt kommer Ian och Paul ut på scenen och tårarna bara börjar rinna.Det var så himla sjukt att inget kan beskriva det. Tänk så många år man varit besatt av The Vampire Diaries och velat träffa skådespelarna irl, men liksom tänkt att "jo tjena! det kommer aldrig hända" och sedan stå i autografrummet och ba "Ja, där sitter Stefan. Där är Caroline och Damon." Det är så otroligt overkligt. Jag skulle vilja berätta så himla mycket mer om allt, men kan inte riktigt sätta orden. Så istället får ni resultatet av helgen:
  
Som sagt: Det är det sjukaste jag har varit med om och det bästa jag har lagt pengar på någonsin.
Jag rekomenderar alla att göra detta! Det är det bästa vi gjort i våra liv!
 
Postat av: Frida

Åh, va avundsjuk man blir!
Hur bokar man biljetter och sådant för sådana här resor? Hur hittar man sådana här resor? Jag och min kompis är nämligen väldigt intresserade av att träffa castet! Tacksam för svar!

Svar: Jag skulle kunna göra ett inlägg och förklara lite mer när nästa event närmar sig! :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-08 / 09:50:41
Postat av: △ ida.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
JAG DÖR AV AVUNDSJUKHET!!!!!!! D''''''''''''''''''''''''': OM JAG BARA SKULLE VETA DETTA SÅ SKULLE JAG BESTÄLLT DIREKT FUUUUUCK LIFE HEHEHEHEH
asså jag dör vad fuskit :(:(:(:(:(:(:(:(:(:( mååååååååååååååste dit nästa gång, vet dock inte vilket pass, vill helst såklart ha det högsta meeeeen det var ju inte så billigt, men skulle helst vilja ha exclusive då heheheh, åååååh :D:D::D:::D:D:D:D:D:D:D längtar tills nästa, då jävlar!!! om det inte blir något kmr jag döö, det måste bli nästa år igen, assååååå amg :'D:'D:'D:'D:'D

2013-05-08 / 12:45:43 / URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av:

Vad korta de ser ut, Paul och Ian, hur långa är du och din syster? Sjukt avis!!!!!!!!!!!

Svar: Dom är väl normallånga tror jag haha. Jag är ungefär 170 cm och min syster är väl ca 180 cm tror jag :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-08 / 15:57:06
Postat av: Fanny

Kunde man köpa så att man fick träffa dem och ta kort med dem? :)

Svar: Svarar på denna i frågestunden, det inlägget publiceras snart :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-18 / 20:45:11 / URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Anna

ASSÅ OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SJKUT! JAG ÄR SÅ GLAD GÖR DIN SKULL, SATT OCH LOG GENOM ALLA VIDEOSAR.

Svar: :')
Vampire Diaries Blog

2013-05-19 / 20:57:47 / URL: http://annaiss.blogg.se
Postat av: Anonym

vad betalade ni?

Svar: Salvatore-pass + en extra fotografering kostade ca 3000kr, sen tillkommer resa, mat & boende!
Vampire Diaries Blog

2013-06-09 / 21:27:18
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: