2013-03-24 | 11:45:00 | Kategori: Spoilers

Varför kommer Elijah tillbaka?

Det har varit många spekulationer om Elijahs återkomst. Varför är han tillbaka? Vill han ha botemedlet? Vad vill han göra med det? Vill han ha hämd för Kol? Är det Elijah & Katherine? Eller kanske Elena! Finns så mycket spekulationer!

Julie Plec är lite svävande när det gäller vad Elijahs återkomst: “Vid den första glimten av Elijah, kommer ditt hjärta explodera, för att du blir så glad att se honom. Och han är kvintessensen Elijah, klädd i hans vackra kostym och härliga uppträdande, och som vanligt, försöker han hitta sätt att hålla Klaus på plats och hålla ihop sin familj.”

Daniel Gillies är inte heller så mycket till hjälp!

Det har varit mycket prat om varför jag har kommit tillbaka," säger Daniel Gillies. Nästa avsnitts synopsi anger helt enkelt att Elena kommer ha ett "överraskande möte" med Elijah i Pennsylvania, där hon och Rebekah är på väg i sitt sökande efter Katherine och botemedlet. "Allt jag kan säga är var beredd,” berättar Gillies, “Elijah kommer chocka och eventuellt skrämma några av er. I själva verket kan jag säga att han kommer skrämma många. Men jag bryr mig inte. Jag tycker det han gör är underbart.” 

Postat av: Patricia

ååh, äntligen kommer Elijah tillbaka!

2013-03-24 / 11:56:27 / URL: http://patriciaf.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: