2013-03-30 | 08:44:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "American Gothic" 4x18

Anna: Jag tyckte avsnittet var bra, det var rolig och bra humor i det och det diggar jag! Men jag hade aldrig lagt några tankar åt att Kathrine skulle kunna vara tillsammans med Elijah och att han skulle vara den personen som ändrade henne, en stor stjärna till dig Elijah. Han försökte även lite med Elena, men som vanligt den egostisk bitchen är för upptagen med sig själv, jag stör mig verkligen något enormt på henne. Sedan detta med Klaus att det bara var i hans huvud att han hade en del av "pinnen" i sig, jag tänkte faktiskt på det under avsnittets gång så tyckte det var lite coolt att det faktiskt var så, haha! Nej men en sammanfattning.. avsnittet var bra, roligt och lite spänning. Längtar något enormt tills nästa då det är bal (älskar bal avsnitten) och det kommer kankse (iallafall som det ser ut som på stillbilderna) vara ett litet Stelena moment, men man ska inte hoppas för mycket... eller är de det man ska, bam,bam, baam! 
 
Emelie: Jag tyckte avsnittet var grymt! Jag hatar att Elena är så känslolös, men jag kan inte förneka att det är riktigt underhållande. Botemedlet är i Elijahs händer och dom ska väl försöka använda det mot Klaus för att Katherine ska få sin frihet. Kommer dom lyckas? Jag har svårt att tro att den karaktären försvinner, så jag tror vi kan vara lugna. På tal om Katherine, tror ni verkligen att hon har förändrats? Man vet ju aldrig med henne, hon är ju känd för att ljuga tungan svart. Och Elena då......... She's crazy! Hon vill verkligen inte ha med Salvatorebröderna och göra. Hon vill i alla fall inte ha deras hjälp och verkligen inte botemedlet! Så frågan är: Hur kommer allt sluta? Vill se nästa avsnitt nu! American Gothic får en stark 4!
 
Joanna: Avsnittet bjöd på blod svett och tårar men även en hel del skratt! Det här avsnittet tyckte jag väldigt mycket om fastän att Silas tog över Klaus och att Katherine samt Elena bitcha runt som vanligt! Jaja men med botemedlet i Elijahs händer känns det nästan som att inget kan gå fel! Eller!? Han kanske faller för Katherines charm så att hon återfår den? Men jag hoppas på att Rebekah får det utan några konsekvenser! Sedan vill jag ge en ros till Stefan som är så klok, och har ett så stort hjärta!
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: