2013-03-05 | 16:09:00 | Kategori: Skådespelarna

Torrey väljer kläder åt Paul!

The Vampire Diaries stjärnan Paul Wesley har erkänt att han har noll koll när det kommer till mode. Lyckligtvis så ger hans fru Torrey DeVitto honom en hjälpande hand och åsikter om vad han ska ha på sig.
När han var med i ett fashion-reportage Belfast Telegraph, berättade Wesley, "Jag tror mina kläder speglar mig personlighet, och jag uppskattar en välskräddarsydd kostym och det arbete som lagts ner på den. Men när det kommer till mode, på en skala mellan 1 till 10, är jag en 2:a. Det är roligt att jag är killen i den artikeln eftersom jag är verkligen inte en sådan kille. Jag är killen som behöver läsa den här artikeln! "
 
Han la även till, "Jag har ingen stylist, men jag frågar min fru vad hon tyckerom mina framplockade kläder. Jag hjälper inte henne när det gäller kläder. Jag menar, jag vet inte när något ser bra ut och inte, men när hon frågar vilket av två plagg jag föredrar, säger jag bara något. Jag har ingen aning. "

Källa
 
Postat av: Rebecka

"I just arbitrarily pick something. I have no idea."

HAHA!!!! :'D

2013-03-05 / 16:51:11
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: