2013-03-30 | 10:36:46 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

1. tittar någon på serien LOST som Ian medverade i?
Anna: Nej, det har jag aldrig gjort faktiskt, jag bara vet att han har vart med i serien. 
 
Emelie: Nej, såg några avsnitt i början men tyckte att det spårade ur ordentligt!
 
Joanna: Jag har aldrig sett Lost, det enda jag vet är just att Ian är med, hehe!
 
2. Tycker ni tvd blir sämre eller bättre?
Anna: Jag vet inte riktigt, tycker nog att det kanske var bättre förut men jag vet ändå inte, klurigt.. 
 
Emelie: Vet inte, men det måste ju ske förändringar någon gång! Tänk yttligare en säsong med Elenas velande om vem hon vill ha och att Stefan och Damon hela tiden måste skydda henne, det skulle ju bli lite långrandigt. Nu vill hon inte ha någon utav dom och hon kan sköta sig själv, jag tycker serien rullar på bra! Plus att den alltid, oavsett vad, kommer vara bäst!
 
Joanna: Om jag ska vara ärlig så blir den sämre för Säsong 3 var så JÄKLA BRA! Ingen säsong kan slå 3:an!
 
3. Om ni endast fick träffa en av skådespelarna i tvd, vilken skulle ni då ha valt?
Anna: Paul (Stefan) eller Michael (Tyler) skulle jag vilja träffa :) 
 
Emelie: Ian Somerhalder!
 
Joanna: Utan tvekan, Joseph Morgan! Han är en fantastisk skådespelare och verkar hur underbar som helst i verkligheten och förutom det så är han väääääldigt het! Hehe ;)
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: