2013-03-29 | 18:01:00 | Kategori: Stillbilder

Stillbilder "Pictures Of You" 4x19

 
Postat av: MY

Hej! En fråga bara, vet ni vad låten heter som spelas i bakgrunden i 4/18 när Elijah och Rebekah pratar med varandra?

ps: ÄLSKAR ERAN BLOGG (y)

Svar: Det är ett soundtrack till serien och jag vet tyvärr inte vad spåret heter. Kan försöka spåna i det! :)
Vampire Diaries Blog

2013-03-29 / 19:04:32
Postat av: DivergentSweden

Älskar eran blogg sjukt mycket och jag älskar också TVD. Jag och min kompis har skapt en fansite om Divergent men vi vet inte riktigt hur vi ska få folk att veta att den finns. Tror ni att vi kan göra ett länkbyte? skulle verkligen betyda jättemycket så vi får en start på bloggen. :)

2013-03-29 / 20:00:09 / URL: http://divergentsweden.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: