2013-06-05 | 13:24:00 | Kategori: Sno stilen

...

Hitta kavajen här, Skjortan här och Slipsen här
 
Dags för skolavslutning,student eller kanske bal? Ja då kan Klaus klädsmak hjälpa dig att hitta rätt.
 
Postat av: Anonym

slpsen liknar inte alls ni kunde ha tagit den skjortan från vilken sida som helst och hur vet ni var allt kommer ifrån kavajen ser inte ut som vad klaus har på sig :) ps ni har en jättefin blogg

Svar: Hej Anonym! jag vet ju inte exakt vilka kläder han använde sig av, utan dessa kläder som ja tipsade om är så kallade "sno stilen" du hittar ungefär "samma" kläder fast med ett rimligare pris. Sedan de här med slipsen, jag satt länge och letade efter en liknade slips, men tro mig det fanns ingen stans. De slipsar jag hittade var för överdrivna så man får ta det med en nypa salt helt enkelt. Det är inte en easy cake you know ;)
/Anna
Vampire Diaries Blog

2013-06-05 / 21:54:47
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: