2013-06-14 | 12:04:25 | Kategori: Allmänt

Elena Gilbert: Boken & serien

Som dom flesta av er redan vet, så har Elena blont hår i boken.
När Nina Dobrev fick rollen fick fansen sig en rejäl chock och ville att hon skulle blondera håret. Men svaret blev nej.
 
Jag som inte läst boken tycker att det är helt självklart att Elena är brunett. Det skulle kännas jättekonstigt om hon var blondin.
Ni som har läst bokserien, stör det er att Elena har brunt hår?
 
Postat av: isolde

Nej, jag tycker hon passar liksom.. mer i brunt hår, eller vad man säger.

2013-06-14 / 15:51:26
Postat av: Jessica

i början störde det mig otroligt mycket eftersom LJ smith bara pratar om hur Elenas och Katherines hår bara glänser som guld i solen osv men nu har jag slutat tänka på det, böckerna är ändå så pass olika att man inte kopplar ihop det så mycket :)

2013-06-14 / 18:43:14
Postat av: Caroline

Nej det stör mig inte.. det är så stor skillnad på böckerna och serien :-)

2013-06-14 / 23:07:56
Postat av: Frida

Jag läser boken nu efter jag har sett serien flera gånger. Det stör mig snarare att hon har blont hår!

2013-06-14 / 23:49:45
Postat av: Emma

Vad spelar hennes hårfärg för roll liksom... som Jessica och Caroline säger, det är stooor skillnad mellan böckerna och serien. Det enda som liksom stämmer in är deras namn och kanske liiite av handlingen. Sen har jag en fråga... jag har läst 4 böcker, eller 2 fast de är uppdelade i olika volymer. Finns de andra böckerna översatta till svenska? Och i boken så dör ju Damon och Elena väljer Stefan, borde inte de åtminstone ta det från boken? Stelena forever!
Kram, Emma.

2013-06-15 / 12:52:48
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: