2013-06-01 | 21:34:00 | Kategori: @twitter

Daniel Newman...?

Låter namnet bekant? Inte!? Om jag säger Daniel Warren då? Inte det heller? Om jag säger att Daniel Warren var en varulv som blev förvandlad av Klaus till ett framgångsrik hybrid. Efter hans vänners död, Tony och Mindy, blev Daniel Klaus högra hand. Stefan försökte döda honom en gång men Damon stoppade honom, när Daniel fortsatte jobba för Klaus fastän han skickade iväg resten av hybriderna bort från Mystic Falls. Daniel hjälpte Klaus med att få tillbaka kistorna med hans familjemedlemmar i, genon att hota Bonnies mamma. Daniel blev sedan dödad av Elijah.
Det är historien om Daniel Warren.
 
Så vad ville jag säga med detta? Jo... På senaste tiden har Daniel Newman (som spelar karaktären Daniel Warren) varit ett hett samtalsämne bland TVD-fansen. Varför? Jo, bilden nedan talar för sig själv...
 
 
TVD-fansen skrev bl.a såhär om honom på twitter:
 
 
Han började även följa en hel del TVD-fans (inkl. mig), men sedan avföljde han oss, bara för att få fler följare.
 
 
Här är en scen när Daniel är med:
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: